mariaflyfly Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg sa det i mailen i dag... *hrmpff* 23 - da legger jeg til litt jeg, så den ikke blir høyvann lenge før påske. Jentungen synes den blir knallfin, forresten. Hun vil ha maken Kult! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 30 lørdager igjen, sannsynligvis Men det er noe å se fram til da! *trøster* 0 Siter
annegunn Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Men det er noe å se fram til da! *trøster* Foreløpig ser jeg faktisk mest fram til å ha lyst på mat. Og godteri. Og kake. Og te. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Foreløpig ser jeg faktisk mest fram til å ha lyst på mat. Og godteri. Og kake. Og te. Det forstår jeg godt. 0 Siter
tiliti Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 dr oetker - quattro formaggio, og euroshopper pizza margharita. Sistnevnte er en fabelaktig god pizzabunn - man må bare smelle på litt skinke, ost hva nå enn man liker først. Nam! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.