Gå til innhold

hva må jeg se på tv idag

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Lost begynner idag!!

:-)

Så det må du se.

ja, det skal jeg helt klart ha med meg:)

Skrevet

Har blitt hekta og får som regel lyst til å denge fornuft inn i 17-åringene.

Knis, jeg synes det virker som om lærerne har fått litt kustus på dem.

Skrevet

Knis, jeg synes det virker som om lærerne har fått litt kustus på dem.

Det er spesielt en - nei to - av de ungene jeg får lyst til å slenge i veggen og si dem noen alvorsord om normal folkeskikk og oppførsel...!

Skrevet

Det er spesielt en - nei to - av de ungene jeg får lyst til å slenge i veggen og si dem noen alvorsord om normal folkeskikk og oppførsel...!

Det aner meg hvem du mener ;o)

Skrevet

Det aner meg hvem du mener ;o)

*Hehe* Men så stygg at jeg legger ut navnene deres her på en norsk nettside er jeg dog ikke.... :o)

Gjest amber eller lurulf ;)
Skrevet

Nei; hva som har skjedd på øya. Men hvem svarer jeg nå? *forvirra* Hmm.....

Du svarer meg.

Og meg.

hehe

Skrevet

*Hehe* Men så stygg at jeg legger ut navnene deres her på en norsk nettside er jeg dog ikke.... :o)

Det er ikke nødvendig ;o)

hare1365380455
Skrevet

Du svarer meg.

Og meg.

hehe

Og nå svarer du meg!!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

her skjer det saker og ting i tv-verden som har gått meg hus forbi!! Hvor lenge siden startet det opp igjen????

Si "nettopp"!

Du har sikkert fått svar, men men..

Lost begynte igjen i går, så du har ikke gått glipp av noe om du så den episoden. Sinnssvakt spennende!!!!!!

Skrevet

Og nå svarer du meg!!

haha kunne ikke la være. Siden du snakket om at vi hadde hjernevasket hverandre og egentlig var samme person ;-P

LOL

Skrevet

haha kunne ikke la være. Siden du snakket om at vi hadde hjernevasket hverandre og egentlig var samme person ;-P

LOL

Men så er vi så like at det nesten stemmer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...