Gå til innhold

Markedsføre meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest anonym en uke fremover
Skrevet

Jeg starter på egenhånd nå og trenger noen tips om hvordan jeg skal markedsføre meg selv om mine tjenester. Jeg tenker stort og satser internasjonalt.

hare1365380455
Skrevet

Lag en side på internettet + ha annonse i stor avis.

Skrevet

Vanskelig å svare på siden jeg ikke vet hvilke tjenester du har å tilby og hvor mye du er villig til å satse på markedsføring.

Rubrikkannonse i avisen eller reklame på TV 2 i beste sendetid?

Umulig å svar på når man ikke vet mer.

Skrevet

Hvor mye er "satse stort" på markedsføring?

Jeg vil anslå at 20 milloner i markedføringsbudsjett, pr år i f eks 3 år, ikke er ei krone for mye hvis du vil få resultater raskt, både nasjonalt og internasjonalt.

Hvis ikke må du bruke den lange veien, nemlig å legge sten på sten, og ha tålmodighet.

ikke fast nick
Skrevet

En god, oversiktlig og informativ webside er et must!

Dernest reklamere for siden i hytt og pine. Besøk særlig internettsider og debattsider og legg igjen adressen, og spesielt fora som omhandler bransjen du starter i.

Rimelige visittkort får du på Vistaprint.com, og de bør du dele ut alle steder det er relevant.

Lag gjerne opp noen brosjyrer også.

Delta på messer og utstillinger og andre arrangementer som gjelder din bransje.

Skrevet

Hva er målgruppen?

Hva er bransjen?

Hva er markedsføringsbudsjettet på?

Tre sentrale spørsmål som må besvares før man kan si noe som helst fornuftig i denne sammenhengen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...