Gjest anonym en uke fremover Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg starter på egenhånd nå og trenger noen tips om hvordan jeg skal markedsføre meg selv om mine tjenester. Jeg tenker stort og satser internasjonalt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Lag en side på internettet + ha annonse i stor avis. 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Vanskelig å svare på siden jeg ikke vet hvilke tjenester du har å tilby og hvor mye du er villig til å satse på markedsføring. Rubrikkannonse i avisen eller reklame på TV 2 i beste sendetid? Umulig å svar på når man ikke vet mer. 0 Siter
collins Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hvor mye er "satse stort" på markedsføring? Jeg vil anslå at 20 milloner i markedføringsbudsjett, pr år i f eks 3 år, ikke er ei krone for mye hvis du vil få resultater raskt, både nasjonalt og internasjonalt. Hvis ikke må du bruke den lange veien, nemlig å legge sten på sten, og ha tålmodighet. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 En god, oversiktlig og informativ webside er et must! Dernest reklamere for siden i hytt og pine. Besøk særlig internettsider og debattsider og legg igjen adressen, og spesielt fora som omhandler bransjen du starter i. Rimelige visittkort får du på Vistaprint.com, og de bør du dele ut alle steder det er relevant. Lag gjerne opp noen brosjyrer også. Delta på messer og utstillinger og andre arrangementer som gjelder din bransje. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hva er målgruppen? Hva er bransjen? Hva er markedsføringsbudsjettet på? Tre sentrale spørsmål som må besvares før man kan si noe som helst fornuftig i denne sammenhengen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.