poke Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg bor i en kommune uten eiendomsskatt. Den går med et dundrende underskudd. Her krangles det stadig om at hvis vi bare hadde hatt eiendomsskatt hadde alt vært ok. Andre mener det er altfor lettvint og tro det og viser til andre kommuner uten eiendomsskatt som klarer seg helt "greit". Hadde vært interessant å høre hva noen her mener.... Hvor mange millioner er det snakk om i inntekter for en mellomstor kommune sånn ca? 0 Siter
mrxx Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Ikke sikkert at eiendomsskatt løser noe som helst. De har jo allerede bevist at de ikke håndter de pengene de får inn på en god nok måte. Men det er jo et forbehold her, fordi kommunene blir pålagt mye rart av staten, som ikke alltid er like lett å etterleve. Generelt er i mot eiendomskatt. Det har nå blitt innført i den kommunen jeg bor i og jeg får en ekstraskatt i år på nærmere ti tusen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.