Gå til innhold

Hva er poenget med Internatet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, altså tv-serien. Er det noen som vinner noe eller?

Skrevet

Tusen takk for svar! ;)

Du er nå snill og tolmodig, da!

Jeg tror de fleste hadde latt seg friste til å svare "lost på tv" litt småsarkastisk.

Skrevet

Jeg tror de fleste hadde latt seg friste til å svare "lost på tv" litt småsarkastisk.

Har en helt jævlig dag i dag, og når et sånt svar nesten får meg til å begynne å grine orker jeg bare ikke å finne på noe smart.

Gjest lost på
Skrevet

hehe, det er bare de generelt surmaga som ville svart meg surt der

Gjest lost på tv
Skrevet

Har en helt jævlig dag i dag, og når et sånt svar nesten får meg til å begynne å grine orker jeg bare ikke å finne på noe smart.

Unnskyld. Ville aldri sendt et intetsigende svar om jeg hadde visst at du var i den tilstanden. Seriøst.

Skrevet

Uff da, det hørtes ille ut.

Har du skrevet om det et annet sted her? Jeg er ikke helt oppdatert...

Skrevet

hehe, det er bare de generelt surmaga som ville svart meg surt der

Det svaret der hørtes kjent ut. Det neste er vel at du sier at du alltid må forklare at du spøker fordi ingen forstår deg...

Skrevet

Unnskyld. Ville aldri sendt et intetsigende svar om jeg hadde visst at du var i den tilstanden. Seriøst.

Hehe, det gjør ingenting. ;)

Akkurat nå begynte jeg faktisk å grine, uten at jeg vet akkurat hva det var som utløste det denne gangen.

Skrevet

Uff da, det hørtes ille ut.

Har du skrevet om det et annet sted her? Jeg er ikke helt oppdatert...

Nei, ikke akkurat i dag.

Det er bare det at jeg har en baby som verken spiser eller sover, og i dag fant vi ut at hun har gått ned i vekt. Hun ser så tynn og skrøpelig ut og da syns jeg så synd på henne stakkars. Og når jeg da er helt utkjørt etter elendig søvn i flere mnd og spesielt de siste to nettene, skal det ikke så mye til.

Gjest lost på tv
Skrevet

Hehe, det gjør ingenting. ;)

Akkurat nå begynte jeg faktisk å grine, uten at jeg vet akkurat hva det var som utløste det denne gangen.

Be samboeren din holde rundt deg. Tror du trenger litt omsorg nå. Forståelig nok.

Skrevet

Nei, ikke akkurat i dag.

Det er bare det at jeg har en baby som verken spiser eller sover, og i dag fant vi ut at hun har gått ned i vekt. Hun ser så tynn og skrøpelig ut og da syns jeg så synd på henne stakkars. Og når jeg da er helt utkjørt etter elendig søvn i flere mnd og spesielt de siste to nettene, skal det ikke så mye til.

Det der kjenner jeg til. Ikke av egen erfaring heldigvis.

En venninne har en datter som stadig er syk og holder foreldrene våkne.

Moren mistet melken av bekymring/stress/søvnløshet. I etterkant var det bra, det viste seg at babyen ikke tålte morsmelk. (Dette er uhyre sjeldent, altså!)

Ikke for å gi deg flere bekymringer, men det kan jo være at jenta di er allergisk.

Skulle ønske jeg kunne ta en våkenatt for deg så du fikk sovet litt ut!

Skrevet

Nei, ikke akkurat i dag.

Laktoseintoleranse!

Sjekk det opp, det er så vanlig, og så mange babyer har det uten at det oppdages.

Altså ikke allergi, men en intoleranse for melkesukker.

Skrevet

Det der kjenner jeg til. Ikke av egen erfaring heldigvis.

En venninne har en datter som stadig er syk og holder foreldrene våkne.

Moren mistet melken av bekymring/stress/søvnløshet. I etterkant var det bra, det viste seg at babyen ikke tålte morsmelk. (Dette er uhyre sjeldent, altså!)

Ikke for å gi deg flere bekymringer, men det kan jo være at jenta di er allergisk.

Skulle ønske jeg kunne ta en våkenatt for deg så du fikk sovet litt ut!

Hun sov bra de 3 første mnd, så jeg tror ikke det.

Selv har jeg pådratt meg søvnproblemer og sover ikke særlig mye selv om jeg har muligheten. Dro hjem til mamma for å sove der for en stund siden, lå i senga i 8 timer og sov 4 av de. Har hatt endel netter på gjesterommet mens samboeren har tatt natta og morgenstellet, men jeg blir liggende våken.

Skrevet

Selv har jeg pådratt meg søvnproblemer og sover ikke særlig mye selv om jeg har muligheten. Dro hjem til mamma for å sove der for en stund siden, lå i senga i 8 timer og sov 4 av de. Har hatt endel netter på gjesterommet mens samboeren har tatt natta og morgenstellet, men jeg blir liggende våken.

Har du snakket med lege/helsesøster om søvnproblemene dine?

Jeg ser jo at det ene problemet har utviklet seg til flere...

Det finnes cd-er med avslappende prat som mange sovner til...

Håper du får en god natt, men først skal du vel se Lost :)

Skrevet

Har du snakket med lege/helsesøster om søvnproblemene dine?

Jeg ser jo at det ene problemet har utviklet seg til flere...

Det finnes cd-er med avslappende prat som mange sovner til...

Håper du får en god natt, men først skal du vel se Lost :)

Nei, jeg går og legger meg. :)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg hadde det på akkurat samme måte. De gangene jeg kunne sove ut klarte jeg det ikke. Han ville hverken spise eller sove. Jeg begynte å høre lyder i det ene øret til slutt (gikk i takt med hjertet)! Jeg holdt på å bli gal.

Min unge hadde til slutt kjempelite grønn avføring (det har jeg hørt er vanlig når de ikke spiser nok). Etter hvert sluttet han nesten å drikke og. Gikk nesten hele dagen uten å få noe i seg.

Det virker så fjernt så fjernt, men til slutt sover hun hele natten og begynner å spise igjen.

Ta kontakt med helsesøster før det går totalt på helsen din løs. Ikke sikkert de kan gjøre noe, men godt å få det ut. Det kan jo hende de har noen smarte tips. De har jo vært borti slike tilfeller mange ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...