Gå til innhold

LOST

Anbefalte innlegg

Gjest idesmond
Skrevet

"We'll meet on the other side?"

sa han Desomnd på stadion....

Hva tenker du om det?

Skrevet

Jeg tror det var Desmond som var nede i den bunkersen. Var det ikke det da? Da Jack sa "du?"

Skrevet

Jeg tror det var Desmond som var nede i den bunkersen. Var det ikke det da? Da Jack sa "du?"

Jeg tror også det var han, ja.

Æsj, gubben har sovna og jeg sitter her alene og ser LOST.

*nervøs*

Skrevet

Jeg tror også det var han, ja.

Æsj, gubben har sovna og jeg sitter her alene og ser LOST.

*nervøs*

Samma her. :)

Sitter alene jeg også. Men det er bare jeg som liker Lost her så jeg er vant med å se det alene, hehe. :)

Skrevet

Jo det var Desmond...

Skrevet

Ikke godt å si, men jeg er glad vi får en episode til om litt, det er vanvittig spennende.....

Gjest idesmond
Skrevet

Samma her. :)

Sitter alene jeg også. Men det er bare jeg som liker Lost her så jeg er vant med å se det alene, hehe. :)

Ja, det var Desmond.

Men hvordan kunne han si dette for så lenge siden?

Er hun pasienten den kommende kona hans?

Jeg tror at Lost-folkene er på vei over til "den andre" siden, men møter utfordringer i forbindelse til det livet de har levd på jorda...

Men....Jeg gikk glipp av de første episodene...så vet ikke om det er hold i dette....Så ikke selve flystyrten...

Skrevet

Synes dette begynner å skli helt ut i en Twin Peaks suppe..

Skrevet

Ja, det var Desmond.

Men hvordan kunne han si dette for så lenge siden?

Er hun pasienten den kommende kona hans?

Jeg tror at Lost-folkene er på vei over til "den andre" siden, men møter utfordringer i forbindelse til det livet de har levd på jorda...

Men....Jeg gikk glipp av de første episodene...så vet ikke om det er hold i dette....Så ikke selve flystyrten...

Jeg tror at hun sykepleieren kommer til å bli sammen med søppelmannen - fordi hun drømte det den natta,

Også han unge som liker pizza, er nok morderen.

Dessuten tror jeg egentlig ikke at hun søstra til svogeronkelen er død likevel.

Skrevet

Jeg tror at hun sykepleieren kommer til å bli sammen med søppelmannen - fordi hun drømte det den natta,

Støtter helt klart den teorien!

hare1365380455
Skrevet

I neste episode dukker John Travolta opp.

Feil.

hare1365380455
Skrevet

Og det som er på øya er egentlig dinosaurer, og så finner de ut at de er på jurassic park!

hare1365380455
Skrevet

Støtter helt klart den teorien!

Min også?

Gjest Shira12
Skrevet

Feil.

Fy søren så spennendes det var idag! Var helt oppslukt jeg :-)

*nedtelling til neste onsdag*

hare1365380455
Skrevet

Fy søren så spennendes det var idag! Var helt oppslukt jeg :-)

*nedtelling til neste onsdag*

Ja, det er kjempespennende!!

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det er kjempespennende!!

Og jeg som ikke skulle se på i det hele tatt. Men var innlagt når serien startet, og fikk ikke sove. Og så var det gjort, jeg så de første episodene og ble hekta ;-)

hare1365380455
Skrevet

Og jeg som ikke skulle se på i det hele tatt. Men var innlagt når serien startet, og fikk ikke sove. Og så var det gjort, jeg så de første episodene og ble hekta ;-)

Det er den eneste serien jeg følger med på nå. Det er altså den serien der jeg MÅ ha med meg alle episodene!

Gjest Shira12
Skrevet

Det er den eneste serien jeg følger med på nå. Det er altså den serien der jeg MÅ ha med meg alle episodene!

Samme her! Er fordi det skjer så mye i hver episode, og en blir helt lost om man ikke får med seg alt.

Gjest Calóni
Skrevet

Hm...sa han ikke "see you in another life", og det ble oversatt med "ser deg på den andre siden"? Isåfall er det bare et uttrykk for "vel, vi sees neppe igjen, hadet"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...