Gjest idesmond Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 "We'll meet on the other side?" sa han Desomnd på stadion.... Hva tenker du om det? 0 Siter
amber sun Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg tror det var Desmond som var nede i den bunkersen. Var det ikke det da? Da Jack sa "du?" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg tror det var Desmond som var nede i den bunkersen. Var det ikke det da? Da Jack sa "du?" Jeg tror også det var han, ja. Æsj, gubben har sovna og jeg sitter her alene og ser LOST. *nervøs* 0 Siter
amber sun Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg tror også det var han, ja. Æsj, gubben har sovna og jeg sitter her alene og ser LOST. *nervøs* Samma her. Sitter alene jeg også. Men det er bare jeg som liker Lost her så jeg er vant med å se det alene, hehe. 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg tror det var Desmond som var nede i den bunkersen. Var det ikke det da? Da Jack sa "du?" Jo det var Desmond... 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Ikke godt å si, men jeg er glad vi får en episode til om litt, det er vanvittig spennende..... 0 Siter
Gjest idesmond Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Samma her. Sitter alene jeg også. Men det er bare jeg som liker Lost her så jeg er vant med å se det alene, hehe. Ja, det var Desmond. Men hvordan kunne han si dette for så lenge siden? Er hun pasienten den kommende kona hans? Jeg tror at Lost-folkene er på vei over til "den andre" siden, men møter utfordringer i forbindelse til det livet de har levd på jorda... Men....Jeg gikk glipp av de første episodene...så vet ikke om det er hold i dette....Så ikke selve flystyrten... 0 Siter
Champagne Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Synes dette begynner å skli helt ut i en Twin Peaks suppe.. 0 Siter
Patsi Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Ja, det var Desmond. Men hvordan kunne han si dette for så lenge siden? Er hun pasienten den kommende kona hans? Jeg tror at Lost-folkene er på vei over til "den andre" siden, men møter utfordringer i forbindelse til det livet de har levd på jorda... Men....Jeg gikk glipp av de første episodene...så vet ikke om det er hold i dette....Så ikke selve flystyrten... Jeg tror at hun sykepleieren kommer til å bli sammen med søppelmannen - fordi hun drømte det den natta, Også han unge som liker pizza, er nok morderen. Dessuten tror jeg egentlig ikke at hun søstra til svogeronkelen er død likevel. 0 Siter
Gjest simbanoa Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 I neste episode dukker John Travolta opp. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg tror at hun sykepleieren kommer til å bli sammen med søppelmannen - fordi hun drømte det den natta, Også han unge som liker pizza, er nok morderen. Dessuten tror jeg egentlig ikke at hun søstra til svogeronkelen er død likevel. Støtter helt klart den teorien! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 I neste episode dukker John Travolta opp. Feil. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg tror at hun sykepleieren kommer til å bli sammen med søppelmannen - fordi hun drømte det den natta, Også han unge som liker pizza, er nok morderen. Dessuten tror jeg egentlig ikke at hun søstra til svogeronkelen er død likevel. Og det som er på øya er egentlig dinosaurer, og så finner de ut at de er på jurassic park! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Støtter helt klart den teorien! Min også? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Feil. Fy søren så spennendes det var idag! Var helt oppslukt jeg :-) *nedtelling til neste onsdag* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Fy søren så spennendes det var idag! Var helt oppslukt jeg :-) *nedtelling til neste onsdag* Ja, det er kjempespennende!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Ja, det er kjempespennende!! Og jeg som ikke skulle se på i det hele tatt. Men var innlagt når serien startet, og fikk ikke sove. Og så var det gjort, jeg så de første episodene og ble hekta ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Og jeg som ikke skulle se på i det hele tatt. Men var innlagt når serien startet, og fikk ikke sove. Og så var det gjort, jeg så de første episodene og ble hekta ;-) Det er den eneste serien jeg følger med på nå. Det er altså den serien der jeg MÅ ha med meg alle episodene! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Det er den eneste serien jeg følger med på nå. Det er altså den serien der jeg MÅ ha med meg alle episodene! Samme her! Er fordi det skjer så mye i hver episode, og en blir helt lost om man ikke får med seg alt. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Hm...sa han ikke "see you in another life", og det ble oversatt med "ser deg på den andre siden"? Isåfall er det bare et uttrykk for "vel, vi sees neppe igjen, hadet" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.