Gå til innhold

LOST

Anbefalte innlegg

Skrevet

Støtter helt klart den teorien!

Ja, det er jo ganske opp i dagen egentlig :-)

Skrevet

Og det som er på øya er egentlig dinosaurer, og så finner de ut at de er på jurassic park!

Ja, det har jeg også lurt på :-) Det blir spennende fremover!

Skrevet

Når skriver jeg først -og så skal jeg se hva de andre har svart under her;

Jeg har hatt og har en idé om at de egentlig er døde alle sammen - men har havnet i en "mellomstasjon" - og de som så dør i serien -de har "gått helt over", de andre surrer enda rundt i dette marerittet.

Og da Desmond sa det så var jeg sikker - han var en engel - en død mann som lagde et mirakel slik at Sarah blir frisk.

tror jeg...:)

Skrevet

Jeg tror at hun sykepleieren kommer til å bli sammen med søppelmannen - fordi hun drømte det den natta,

Også han unge som liker pizza, er nok morderen.

Dessuten tror jeg egentlig ikke at hun søstra til svogeronkelen er død likevel.

Hæ? :)

Skrevet

Jeg tror det var Desmond som var nede i den bunkersen. Var det ikke det da? Da Jack sa "du?"

Jo, han sa jo til Locke at han het Desmond :)

Skrevet

Jo, han sa jo til Locke at han het Desmond :)

Tror du er inne på noe jeg flisa :-)

Gjest idesmond
Skrevet

Jeg har hatt og har en idé om at de egentlig er døde alle sammen - men har havnet i en "mellomstasjon" - og de som så dør i serien -de har "gått helt over", de andre surrer enda rundt i dette marerittet.

Og da Desmond sa det så var jeg sikker - han var en engel - en død mann som lagde et mirakel slik at Sarah blir frisk.

Enig :)

Skrevet

Hæ? :)

Ikke bry deg om det, jeg var bare litt overtrøtt i går kveld... ;-)

Skrevet

Tror du er inne på noe jeg flisa :-)

Klart det - jeg avslører alltid alle plot i alle filmer jeg - Sjette sansen f.eks - den skjønte jeg med EN gang!

litt kjedelig...for de andre - for jeg holder jo ikke akkurat kjeft mens filmen går - hehe

Skrevet

Hm...sa han ikke "see you in another life", og det ble oversatt med "ser deg på den andre siden"? Isåfall er det bare et uttrykk for "vel, vi sees neppe igjen, hadet"

Ja, det var det jeg og skulle til å skrive :)

Skrevet

Klart det - jeg avslører alltid alle plot i alle filmer jeg - Sjette sansen f.eks - den skjønte jeg med EN gang!

litt kjedelig...for de andre - for jeg holder jo ikke akkurat kjeft mens filmen går - hehe

Fy deg!

he-he....

hare1365380455
Skrevet

Da kan jeg ikke se film med deg!;)

Skrevet

Da kan jeg ikke se film med deg!;)

Jeg kan nesten ikke se film med meg jeg heller.

hare1365380455
Skrevet

Jeg kan nesten ikke se film med meg jeg heller.

Da er vi to....:D

Skrevet

Synes dette begynner å skli helt ut i en Twin Peaks suppe..

Sitter litt med samme følelsen. Synes man må få NOEN gode svar innimellom for å holde interessen for det "mystiske". Twin peaks var vanvittig spennende ei stund (ødela totalt det sosiale livet, da det gikk både på fredag og lørdags kveld en periode :-) - men glidde også ut i en suppe med mysterier og ingen svar.

Skrevet

Dette er en teori som har florert lenge på amerikaske sider. (At øya er "skjærsilden" på en måte). Det er blitt avvist av skaperne av Lost. Men de hadde vel avvist teoriene uansett om det stemte eller ikke - fordi de vil holde på spenningen....

Skrevet

Dette er en teori som har florert lenge på amerikaske sider. (At øya er "skjærsilden" på en måte). Det er blitt avvist av skaperne av Lost. Men de hadde vel avvist teoriene uansett om det stemte eller ikke - fordi de vil holde på spenningen....

Klart det!

jeg vil ikke "jukse" og lese om dette her på nettet. vet om flere som laster ned episoder som er et par foran oss og sånn - har ikke glede av sånt jeg :)

Egentlig synes både gubbenog jeg at hele serien er teit - likevel ser vi på - fanken!

Skrevet

Klart det!

jeg vil ikke "jukse" og lese om dette her på nettet. vet om flere som laster ned episoder som er et par foran oss og sånn - har ikke glede av sånt jeg :)

Egentlig synes både gubbenog jeg at hele serien er teit - likevel ser vi på - fanken!

He he he - jeg laster ikke ned episodene, men jeg er en "sucker for spoilers" dvs: Jeg leser gjerne referatene om hva som skjer i neste episode. Er alt for nysgjerrig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...