Gå til innhold

Fugleinfluensa

Gjest blir helt engstelig jeg

Anbefalte innlegg

Gjest styr unna
Skrevet

En lege på radioen her om dagen sa det han også,

med alt dette pressehysteriet vedr. fugleinfluensaen så blir folk syke av informasjonen de får, de blir IKKE syke av fugleinfluensaen .....

Gjør deg selv en tjeneste, ikke les om det.

Gjest Sotrøret
Skrevet

Klart det kan mutere når som helst, men vi kan da ikke gå rundt å engste oss hele tiden? Bedre å nyte dagene som vi får, og ta problemene og sykdommene når de kommer, ikke på forskudd.

Vi vet jo om faren og tar våre forholdsregler, med helsevesenet på lag skal vi stoppe dette.

Det kommer ikke til å skje noe katastrofalt i Norge, vi får stoppet det og ordnet vaksiner før det når oss, garantert!

Vi har ressurser og penger til å takle dette!

Skrevet

Man kan vel omformulere fugleinfluensaen til en mediaepidemi?

Les VG - bli smittet du òg! :-))

Skrevet

Skremmer ikke meg, for at viruset skal smitte mellom mennesker må det mutere (endres) og da vil det mest sannsynlig miste noen av de egenskapene det har nå..

Til våren og om nå trekkfugler skulle komme tilbake med det er det ikke store problemet og unngå smitte, dette er selvfølgelig annerledes når man ser på hvordan de holder fugler i asia f.eks..

Dessuten har vi hatt pandemier med jevne mellomrom, jeg har kun hatt en av dem og det var hong kong influensaen som herjet i 1968- 1970.(så gammal er jeg!)..

Helsevesenet er jo såå mye bedre nå så ikke begynn og sammenligne med spanskesyken:-)

Kos deg heller og hopp over disse artiklene:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Historien viser at det med jevne mellomrom kommer en pandomi og ordner opp i folketallet, og vi får bare se positivt på det og vite at det fort kan bli skrevet om oss i historiebøkene om 50 år.

Filmer vil bli laget om oss!

Altså: Hvis det blir noen igjen til å lage filmene, da.

Får håpe Quintin Tarantino overlever!

Skrevet

Historien viser at det med jevne mellomrom kommer en pandomi og ordner opp i folketallet, og vi får bare se positivt på det og vite at det fort kan bli skrevet om oss i historiebøkene om 50 år.

Wææææææ!!

*gråter hysterisk*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Wææææææ!!

*gråter hysterisk*

Skeptisk på Quintins vegne du også, ja.

Så-så. Han klarer seg nok. De har sikkert en Hollywood-bunkers hvor de kan fråde i mat og sex fram til pandemien går over.

Skrevet

Skeptisk på Quintins vegne du også, ja.

Så-så. Han klarer seg nok. De har sikkert en Hollywood-bunkers hvor de kan fråde i mat og sex fram til pandemien går over.

Quentin bryr jeg meg ikke så mye om så lenge vi andre blir utrydda også *hulk*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Quentin bryr jeg meg ikke så mye om så lenge vi andre blir utrydda også *hulk*

Det er sånn naturen ordner opp når vi produserer for mange unger og overbefolker verden.

Så dere på foreldreforumet får ta deres del av skylda. Selv er jeg inntil videre ganske uskyldig!

Skrevet

Det er sånn naturen ordner opp når vi produserer for mange unger og overbefolker verden.

Så dere på foreldreforumet får ta deres del av skylda. Selv er jeg inntil videre ganske uskyldig!

Jeg føler meg innmari skyldig som har økt befolkninga med hele tre individer!

*snufs*

Skrevet

Og er det ikke fugleinfluensa vi skal dø av, så er det musepest ;-)

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/10/26/447542.html

Neste hilsen fra

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg føler meg innmari skyldig som har økt befolkninga med hele tre individer!

*snufs*

Ja, der ser du!

Neida, det går så bra skal du se. Hva er det verste som kan skje? At du dauer noen år før tida. Det er naturligvis trist når folk dauer, men vi kan i hvert fall trøste oss med at vi i så fall ikke blir de eneste. Dessuten skal vi jo daue uansett, og hvis man gruer seg til det kan det jo fort bli som å gå til tannlegen: Det er greit å få det unnagjort.

For øvrig drømte jeg i natt at VIF og Start vinner sine kamper til lørdag, men at VIF scorer flere mål enn de har gjort i hele høst, nemlig 4, og drar i land gullet.

Så får vi se om jeg er sanndrømt!

Skrevet

Ja, der ser du!

Neida, det går så bra skal du se. Hva er det verste som kan skje? At du dauer noen år før tida. Det er naturligvis trist når folk dauer, men vi kan i hvert fall trøste oss med at vi i så fall ikke blir de eneste. Dessuten skal vi jo daue uansett, og hvis man gruer seg til det kan det jo fort bli som å gå til tannlegen: Det er greit å få det unnagjort.

For øvrig drømte jeg i natt at VIF og Start vinner sine kamper til lørdag, men at VIF scorer flere mål enn de har gjort i hele høst, nemlig 4, og drar i land gullet.

Så får vi se om jeg er sanndrømt!

Får satse på at Start- og VIF-spillerne ikke blir utrydda av fugleinfluensa før den tid!

Skrevet

Ser ut som om naturen kjører knallhardt løp for å gjøre rent bord i løpet av 2006. :)

;-)

Vi tenkte jo at vi skulle søke tilflukt på hytta når fugelinfluensaen inntar Norge, men hvem vet, der råder kanskje musepesten i stedet?! :o)

Lurer på hva som blir det neste - elefantsyke? Eller blir den skremt bort av musepesten? Hvis ikke musepesten blir spist opp av fugleinfluensaen da.

Den som lever, får se.... ;-)

Beste hilsen fra

ShitDiddelyDo
Skrevet

Får satse på at Start- og VIF-spillerne ikke blir utrydda av fugleinfluensa før den tid!

Jeg drømte at begge lag stiller med fullt mannskap, så det trenger du ikke å frykte.

Dessuten er det jo ikke sånn at naturen tar Start og VIF hvis de skal ta noen. Det er de to kuleste lagene i Norge.

Neida, hvis det først begynner skal du se at Brann forsvinner først.

ShitDiddelyDo
Skrevet

;-)

Vi tenkte jo at vi skulle søke tilflukt på hytta når fugelinfluensaen inntar Norge, men hvem vet, der råder kanskje musepesten i stedet?! :o)

Lurer på hva som blir det neste - elefantsyke? Eller blir den skremt bort av musepesten? Hvis ikke musepesten blir spist opp av fugleinfluensaen da.

Den som lever, får se.... ;-)

Beste hilsen fra

Men er det ikke sånn at fugl tar mus?

I så fall får fuglen musepest, dauer, og igjen ser vi at naturen ordner opp på egenhånd.

Skrevet

Jeg drømte at begge lag stiller med fullt mannskap, så det trenger du ikke å frykte.

Dessuten er det jo ikke sånn at naturen tar Start og VIF hvis de skal ta noen. Det er de to kuleste lagene i Norge.

Neida, hvis det først begynner skal du se at Brann forsvinner først.

Bare Aafk overlever så skal jeg være fornøyd.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bare Aafk overlever så skal jeg være fornøyd.

Joa, de har sin sjarm, og ikke minst oransje farge, så de klarer seg nok de også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...