Gå til innhold

De &"#%/&"%# drittkattene legger seg oppi vogna til jenta mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hun står ute og sover i vogna, hopper kattene _inn_ i vogna og legger seg der. Det verste er jo ikke at hun våkner (selv om det også er litt irriterende), men at hun jo faktisk kan bli kvalt!

Hva skal jeg gjøre for å unngå det? Neste gang kommer jeg til å kyle de i veggen...

*gretten*

Noen tips?

Skrevet

Myggnett?

Jeg tok på myggnett i dag, men de hadde klart å komme seg under det. Kanskje jeg må få tak i et større et...?

Skrevet

Myggnett?

Tenk deg en katt oppå myggnettet,hva skjer? jo katta er så tung at nettet siger ned i vogna sammen med katten.

Gjest get off
Skrevet

Kjøp "get off" i dyrebutikken og så sprayer du det rundt vogna.

Ellers må jeg si jeg aldri har skjønt vitsen med å la ungene sove utendørs. Det er jo de færreste av oss andre som over utendørs?

Skrevet

Kjøp "get off" i dyrebutikken og så sprayer du det rundt vogna.

Ellers må jeg si jeg aldri har skjønt vitsen med å la ungene sove utendørs. Det er jo de færreste av oss andre som over utendørs?

Små babyer er ikke så mye ute å leker de da så det er for å komme litt ut i frisk luft at vi lar babyer sove ute.

Det styrker immunforsvaret deres og noen sover faktisk bedre og lengre ute enn inne.

Skrevet

Det er en av naturens farer småbarn utsettes for, som vi voksne må beskytte dem mot.

Skrevet

Jeg brukte alltid myggnett og kattene holdt seg unna. Jeg bruker hel pepper og karri for å holde katter unna bedet,kanskje det kan hjelpe og strø det rundt vognen og? Katter hater sterke krydder...

Skrevet

Jeg tok på myggnett i dag, men de hadde klart å komme seg under det. Kanskje jeg må få tak i et større et...?

Kjøp rottenett, det er stivere.

Gjest This is war
Skrevet

Kjøp rottenett, det er stivere.

Eller hønsenetting.

Piggtråd kan også fungere.

Eller hva med å strangulere kattejævlene, så er man ferdig med problemet en gang for alle.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du legger utrolig mye rottegift i vogna, så tar nok kattene et hint etter hvert.

Skrevet

Hvorfor bruker du ikke netting? Det kan være livsfarlig å forlate barnevogn uten.

Skrevet

Hvis du legger utrolig mye rottegift i vogna, så tar nok kattene et hint etter hvert.

Takk for tips!

*går ut og legger utrolig mye rottegift i barnevogna*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takk for tips!

*går ut og legger utrolig mye rottegift i barnevogna*

Siden man aldri vet helt med dolere må jeg påpeke at jeg spøkte, bare for å unngå rettslige problemer når du dreper sneipen din. :)

Skrevet

Eller hønsenetting.

Piggtråd kan også fungere.

Eller hva med å strangulere kattejævlene, så er man ferdig med problemet en gang for alle.

Takk for tre sabla gode tips. Tror jeg skal gjennomføre alle tre:

Hønsenetting med piggtråd, og i tillegg "strangulerer" jeg kattene.

Skrevet

Siden man aldri vet helt med dolere må jeg påpeke at jeg spøkte, bare for å unngå rettslige problemer når du dreper sneipen din. :)

Jeg kan betrygge deg med at jeg _skjønte_ at det var en spøk ;-)

Skrevet

Det finnes egne kattenett, de er kraftigere enn insektsnettene.

Skrevet

Hvorfor bruker du ikke netting? Det kan være livsfarlig å forlate barnevogn uten.

Netting bruker du pga fugl og insekter.

En katt klarer lett å legge seg oppå nettingen som da kommer til å bli dratt med ned i vognen.For katten er såpass tung.

Skrevet

Netting bruker du pga fugl og insekter.

En katt klarer lett å legge seg oppå nettingen som da kommer til å bli dratt med ned i vognen.For katten er såpass tung.

Så da skal man la være? Insekter, veps, mus, rotter, fugler og ganske sikkert en og annen katt kommer seg ikke ned i vogna hvis man bruker rett type netting. For ikke å snakke om alle gamle damer som skal nedi der og fikle på barnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...