Gå til innhold

De &"#%/&"%# drittkattene legger seg oppi vogna til jenta mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da skal man la være? Insekter, veps, mus, rotter, fugler og ganske sikkert en og annen katt kommer seg ikke ned i vogna hvis man bruker rett type netting. For ikke å snakke om alle gamle damer som skal nedi der og fikle på barnet.

Som lillemus sier så finnes det et såkalt kattenett? så da er det ikke noe problem.

Har verken hørt om eller sett dette nettet selv.

Det det var snakk om her var at katter la seg i vognen g ikke nysgjerigperer,rotter og fandens oldemor.

Skrevet

Så da skal man la være? Insekter, veps, mus, rotter, fugler og ganske sikkert en og annen katt kommer seg ikke ned i vogna hvis man bruker rett type netting. For ikke å snakke om alle gamle damer som skal nedi der og fikle på barnet.

Jeg _bruker_ alltid insektsnett, så insekter, veps og slike ulumskheter har nok ingen sjanser.

Når det gjelder mus, rotter, fugler, så ser jeg på det som ganske usannsynlig at de kan klare å komme seg nedi. Hvorfor skulle de prøve på det, forresten. Dessuten har vi jo liksom ansatt kattene til å _drepe_ musene her, ikke ligge å ta middagshvil oppå babyen min. De får sparken snart.

Kattene slipper ikke unna så lett heller, jeg skal nok finne på noe.

Gamle damer som skal nedi der og fikle på barnet har vi meget små problemer med her på det forholdsvis øde bondelandet.

Men noen foreslo hønsenetting med piggtråd, kanskje jeg går for den... :-D

Skrevet

Det finnes egne kattenett, de er kraftigere enn insektsnettene.

Har du noen gode ideer til hvor man kan få tak i et slikt?

Skrevet

Har du noen gode ideer til hvor man kan få tak i et slikt?

Velutstyrte barneutstyrsforretninger burde føre slike vil jeg tro.

Skrevet

Du må kjøpe kattenett, finnes i babyutstyrsbutikker.

Det er en virkelig fare med katter i barnevogner. Jeg vet om ei jente som er multihandikappet etter at en katt la seg på ansiktet hennes i vogna da hun var baby.

Skrevet

Du må kjøpe kattenett, finnes i babyutstyrsbutikker.

Det er en virkelig fare med katter i barnevogner. Jeg vet om ei jente som er multihandikappet etter at en katt la seg på ansiktet hennes i vogna da hun var baby.

Herregud!

Clue1365380406
Skrevet

Hvorfor må hun absolutt sove ute da?

Gjør du det selv?

La henne heller sove på soverommet med vinduet åpent. Hun får da frisk luft da også, hvis det er det som er argumentet. Vil tro det er bedre enn at farlige situasjoner oppstår.

Skrevet

Hvorfor må hun absolutt sove ute da?

Gjør du det selv?

La henne heller sove på soverommet med vinduet åpent. Hun får da frisk luft da også, hvis det er det som er argumentet. Vil tro det er bedre enn at farlige situasjoner oppstår.

Hun sover mye bedre ute, ikke bare pga frisk luft - men fordi hun har tre storesøsken som ikke akkurat er lydløse innendørs.

Dessuten går jeg en tur med henne på den tiden hun skal sovne, og da våkner hun jo hvis jeg skal _bære_ henne inn når jeg kommer hjem igjen.

Men i går da hun sov ute, tok jeg på innsektsnettet ganske stramt og kattene holdt seg faktisk unna. Tror nok ikke jeg hadde fått festa det ordentlig den dagen kattene hoppet inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...