Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Tålmodighetsprøve.....nå blir jeg sittende oppe i natt... http://www.freeaddictinggames.com/popup/1517.html 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Må jo ikke komme med slike linker, kommer til og sitte oppe jeg også nå ;-) 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Må jo ikke komme med slike linker, kommer til og sitte oppe jeg også nå ;-) ) ....tror du jeg gidder å sitte alene da? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Ikke lur meg til noe, for nå er det sengetid! natta 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 ) ....tror du jeg gidder å sitte alene da? Jeg gav meg med en gang jeg. Ellers hadde det blitt null søvn i natt. Du får heller holde meg oppdatert på om du greier det eller ikke. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 takk skal du f... meg ha;) 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Jeg gav meg med en gang jeg. Ellers hadde det blitt null søvn i natt. Du får heller holde meg oppdatert på om du greier det eller ikke. Nei hvis ikke du holder meg med selskap så får jeg heller hoppe til køys jeg også, må tidlig opp og jobbe i morgen, for på fredag skal jeg til København ) Trenger nok litt søvn før den tid! 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 takk skal du f... meg ha;) ) hehe......vil jo ikke sitte oppe alene da! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Nei hvis ikke du holder meg med selskap så får jeg heller hoppe til køys jeg også, må tidlig opp og jobbe i morgen, for på fredag skal jeg til København ) Trenger nok litt søvn før den tid! Heldiggris! Har hatt lyst og reise til København på en weekendtur lenge, men det har ikke blitt tid. God tur da! 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Heldiggris! Har hatt lyst og reise til København på en weekendtur lenge, men det har ikke blitt tid. God tur da! Har ikke vært der siden jeg var 5, så det skal bli gøy. Dessuten skal jeg på fest med Robbie.....! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Har ikke vært der siden jeg var 5, så det skal bli gøy. Dessuten skal jeg på fest med Robbie.....! Skal du på konsert? Williams sant? Eller er jeg helt på jordet nå? *trøtt* Jeg vant en billett og tur til Stockholm for flere år siden. Men tror du han kom på scenen? Neida. Han var visstnok matforgiftet. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Herlighet, dette var litt av en utfordring. Jeg kommer meg gjennom de to første bevegelige stedene, men så kommer jeg ikke lenger, og jo flere ganger jeg prøver jo mer sliten blir armen og jo mer bommer jeg. Det er nok lurere med litt søvn ja. 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Skal du på konsert? Williams sant? Eller er jeg helt på jordet nå? *trøtt* Jeg vant en billett og tur til Stockholm for flere år siden. Men tror du han kom på scenen? Neida. Han var visstnok matforgiftet. Ja jeg skal på Nordic Music Awards i Forum, er invitert på en fest etterpå og, så det gjenstår å se om han dukker opp der da.... Nå gir jeg opp det der forb....spillet og kommer meg i seng. God natt! 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Herlighet, dette var litt av en utfordring. Jeg kommer meg gjennom de to første bevegelige stedene, men så kommer jeg ikke lenger, og jo flere ganger jeg prøver jo mer sliten blir armen og jo mer bommer jeg. Det er nok lurere med litt søvn ja. Jeg gir opp, natti.. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg gir opp, natti.. Nå klarte jeg det tredje stedet også, men så bommet jeg igjen. Prøver mer i morgen, dette må jeg klare. God natt 0 Siter
Aryane Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Nå klarte jeg det tredje stedet også, men så bommet jeg igjen. Prøver mer i morgen, dette må jeg klare. God natt Jeg har snart krampe i armen, fortsetter i morgen og, det er sånne irriterende spill som man ikke kan gi seg på..... 0 Siter
RZO Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Klarte det på TIME 5357. *Stolt RZO myser ut i luften. Smiler* 0 Siter
mAd Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 7197, og jeg tror ikke jeg pusta en eneste gang, hehe. Skuffa da, trodde det skulle komme mer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.