Gå til innhold

Klarer du denne?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Må jo ikke komme med slike linker, kommer til og sitte oppe jeg også nå ;-)

Skrevet

Må jo ikke komme med slike linker, kommer til og sitte oppe jeg også nå ;-)

:o) ....tror du jeg gidder å sitte alene da?

hare1365380455
Skrevet

Ikke lur meg til noe, for nå er det sengetid! :) natta

Gjest Shira12
Skrevet

:o) ....tror du jeg gidder å sitte alene da?

Jeg gav meg med en gang jeg. Ellers hadde det blitt null søvn i natt.

Du får heller holde meg oppdatert på om du greier det eller ikke.

Skrevet

Jeg gav meg med en gang jeg. Ellers hadde det blitt null søvn i natt.

Du får heller holde meg oppdatert på om du greier det eller ikke.

Nei hvis ikke du holder meg med selskap så får jeg heller hoppe til køys jeg også, må tidlig opp og jobbe i morgen, for på fredag skal jeg til København :o) Trenger nok litt søvn før den tid!

Skrevet

takk skal du f... meg ha;)

:o) hehe......vil jo ikke sitte oppe alene da!

Gjest Shira12
Skrevet

Nei hvis ikke du holder meg med selskap så får jeg heller hoppe til køys jeg også, må tidlig opp og jobbe i morgen, for på fredag skal jeg til København :o) Trenger nok litt søvn før den tid!

Heldiggris!

Har hatt lyst og reise til København på en weekendtur lenge, men det har ikke blitt tid.

God tur da!

Skrevet

Heldiggris!

Har hatt lyst og reise til København på en weekendtur lenge, men det har ikke blitt tid.

God tur da!

Har ikke vært der siden jeg var 5, så det skal bli gøy. Dessuten skal jeg på fest med Robbie.....!

Gjest Shira12
Skrevet

Har ikke vært der siden jeg var 5, så det skal bli gøy. Dessuten skal jeg på fest med Robbie.....!

Skal du på konsert?

Williams sant? Eller er jeg helt på jordet nå? *trøtt*

Jeg vant en billett og tur til Stockholm for flere år siden. Men tror du han kom på scenen? Neida. Han var visstnok matforgiftet.

Skrevet

Herlighet, dette var litt av en utfordring. Jeg kommer meg gjennom de to første bevegelige stedene, men så kommer jeg ikke lenger, og jo flere ganger jeg prøver jo mer sliten blir armen og jo mer bommer jeg.

Det er nok lurere med litt søvn ja.

Skrevet

Skal du på konsert?

Williams sant? Eller er jeg helt på jordet nå? *trøtt*

Jeg vant en billett og tur til Stockholm for flere år siden. Men tror du han kom på scenen? Neida. Han var visstnok matforgiftet.

Ja jeg skal på Nordic Music Awards i Forum, er invitert på en fest etterpå og, så det gjenstår å se om han dukker opp der da....

Nå gir jeg opp det der forb....spillet og kommer meg i seng. God natt!

Skrevet

Herlighet, dette var litt av en utfordring. Jeg kommer meg gjennom de to første bevegelige stedene, men så kommer jeg ikke lenger, og jo flere ganger jeg prøver jo mer sliten blir armen og jo mer bommer jeg.

Det er nok lurere med litt søvn ja.

Jeg gir opp, natti..

Skrevet

Jeg gir opp, natti..

Nå klarte jeg det tredje stedet også, men så bommet jeg igjen. Prøver mer i morgen, dette må jeg klare. God natt

Skrevet

Nå klarte jeg det tredje stedet også, men så bommet jeg igjen. Prøver mer i morgen, dette må jeg klare. God natt

Jeg har snart krampe i armen, fortsetter i morgen og, det er sånne irriterende spill som man ikke kan gi seg på.....

Skrevet

7197, og jeg tror ikke jeg pusta en eneste gang, hehe.

Skuffa da, trodde det skulle komme mer :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...