Gå til innhold

Klarer du denne?

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?
Skrevet

grrrrrrr...........Jeg var nesten i mål og så hang ledningen til musa seg opp. Måtte styggedommen ta deg for at du la ut denne linken!!

*løper tilbake til spillet*

Skrevet

grrrrrrr...........Jeg var nesten i mål og så hang ledningen til musa seg opp. Måtte styggedommen ta deg for at du la ut denne linken!!

*løper tilbake til spillet*

har ikke klart den jeg heller, hver gang jeg er nesten i mål kommer det der stygge ordet oops...og jeg holder på å klikke ;o)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

har ikke klart den jeg heller, hver gang jeg er nesten i mål kommer det der stygge ordet oops...og jeg holder på å klikke ;o)

det er det siste hjulet helt på slutten som jeg ikke klarer. Den musikken var utrolig irriterende, men av en eller annen merkelig grunn klarer jeg ikke å slå den av

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det skjer jo ingenting, hva er det man skal gjøre her?

Prøvde å ta den røde prikken med musa, men den flyttet seg ikke...

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Det skjer jo ingenting, hva er det man skal gjøre her?

Prøvde å ta den røde prikken med musa, men den flyttet seg ikke...

du må skrive inn nick først

Skrevet

Ok...

Den nick-ramma var nedenfor bildet, og det gikk ikke an å scrolle ned dit. Men jeg fant den når jeg tok "full screen".

Det skal jammen ikke være lett :-)

Skrevet

Hmm, jeg har visst for lav "fps", hva enn det må være for noe...

*rusler videre til andre innlegg*

Gjest mirakel*2?
Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det eneste jeg tenker på når jeg spiller dette spillet er at den lille røde dingsen er et ubefruktet egg på sin ferd. Jeg blir sprø av all denne prøvingen!!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Hmm, jeg har visst for lav "fps", hva enn det må være for noe...

*rusler videre til andre innlegg*

du skal være glad som har blitt velsignet! Dette fratar deg nattesøvn og psykisk velvære

Skrevet

du skal være glad som har blitt velsignet! Dette fratar deg nattesøvn og psykisk velvære

Hehe, da er jeg bare glad da :-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

6503

å søvn, du skjønne søvn...god natt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...