Gå til innhold

Skal - skal ikke

Anbefalte innlegg

Gjest hva syns dere?
Skrevet

I helga traff jeg en mann som jeg ikke klarer å la være å tenke på. Vi pratet endel, og ble invitert på besøk sammen hos felles kjente om kvelden. Det var skikkelig koselig, masse latter og tøyseprat og sånn. Da vi skiltes, sa han at vi snakkes vel kanskje når jeg kommer til byen igjen?

Det er egentlig alt, men som sagt: Jeg får ikke mannen ut av hodet. Tør ikke å ringe ham, men lurer på om jeg kan sende ham en SMS? Tviler vel på at han er interessert, jeg er noen år eldre enn han (han er sist i tyveårene), god og rund i formene og har tre barn...

Men altså: Småpubertalt spørsmål, men skal jeg sende ham en SMS? Takke for sist og si at det hadde vært hyggelig å treffes når han er i byen?

Eller skal jeg la skjebnen rå og håpe han tar initiativet?

Driter jeg skikkelig på draget hvis jeg tar kontakt, og han ikke er interessert i å treffe meg? Vær ærlige nå - hva ville dere synes om å få en slik SMS?For alt jeg vet kan han jo være homo, nygift eller fembarnsfar. Uten at det var nevnt, da :o)

Skrevet

Send ham en sms. Det vil han helt sikkert bli glad for. :-)

Mvh.

Gjest Sier nå jeg
Skrevet

Send han sms NÅ :) Og gi oss tilbakemelding på hva som skjer.

Vi har ett liv og det må leves, dette er jo bare kos:))))

Skrevet

Gjør jo ikke noe å sende en hyggelig SMS! Si du hadde en kjempehyggelig kveld, og at han bare må ta kontakt ved neste korsvei. Eller noe slikt. Så er jo utspillet hans.

Alltid hyggelig å få SMS om at folk liker deg og vil treffe deg igjen. Er en ikke ledig, eller en ikke har lyst, så sier en jo bare det da. Eller finner på en unnskylding, som kanskje de fleste gjør. Men da har jo ingen skade skjedd, og du slipper gå og lure.

Gjest hva syns dere?
Skrevet

Jeg tør ikke. Jeg innbiller meg bare ting fordi jeg har vært aleine for lenge og ønsker meg noen å være glad i.

Kort sagt: Jeg dropper det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...