martis Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Hvor kan jeg få kopiert vitnemålene mine? Kan det gjøres på posten? Har ikke anledning til å komme meg til byen på dagtid. takker for svar 0 Siter
Hønemoren Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Du får kopiert på biblioteket. Mulig også på posten. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Du får kopiert mange steder, problemet er å få dem attestert... På biblioteket hos oss gjør vi det ikke, og såvidt jeg vet har posten blitt mer gnine på det også og politistasjonen gjør det visst heller ikke lengre. Kopifirmaer gjør det og kanskje noen skoler? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Politiet gir vartfall riktig kopi. Jeg prøvde i bank, men det var ikke gyldig. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Var det ikke mer før man måtte kopiere og attestere? Kan du ikke bare få skolen din til å skrive ut et original vitnemål. Alt dette skjer jo elektronisk, nå om dagen. Du kan få så mange vitnemål du bare greier der, hvor skolen attesterer på hvert enkelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.