Gå til innhold

Min søte mann :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi nå er inne på mitt møte med årets tykkeste spagetti så må jeg bare få fortelle...

Min mann kjørte meg ned, vi visste jo ikke om jeg skulle være på druen på veg hjem igjen ;)

Jeg forlangte at han gikk ut og koste seg med kaffe og greier mens han ventet på meg, og joda, han tok seg en gåtur han.

Og kommer tilbake med en flott Putchini(?) veske til meg i gave :)

Er han søt eller er han søt...*smelter*

Gjest Shira12
Skrevet

Hvor har du funnet han da? ;-)

Sambo sitter bare hvit som ett laken på venterommet han. Ikke vil han gå tur eller noe heller.

Nå sist måtte han bli med inn og prate med overlegen, da ble han enda hvitere.

Men er da snill og, han følger meg jo på sykehuset, og bærer over med meg når jeg er amper og sur pga at jeg gruer meg.

Og så pleier han og ta meg med ut og spise en god middag etterpå.

Skrevet

Megasøt!

Takk :)

Han er fantastisk flink til å kjøpe ting og tang til meg...

Ikke at det er så viktig i seg selv å få gaver, men det er så søtt at han durer rundt og liksom har meg i tankene støtt.

Skrevet

Hvor har du funnet han da? ;-)

Sambo sitter bare hvit som ett laken på venterommet han. Ikke vil han gå tur eller noe heller.

Nå sist måtte han bli med inn og prate med overlegen, da ble han enda hvitere.

Men er da snill og, han følger meg jo på sykehuset, og bærer over med meg når jeg er amper og sur pga at jeg gruer meg.

Og så pleier han og ta meg med ut og spise en god middag etterpå.

Stakkars da...ikke dårlig det da, han ser jo ut til å gjøre så godt han kan :)

Min fant jeg rett utefor gårdsplassen en dag...han bodde fem hundre meter unna meg og falt pladask en gang han jobbet på jordet og jeg kom humpende bort i jaktjakke, håret i dusk på toppen av hodet, og store støvler fulle av jordkladder :)

Han er det mest unike jeg noen gang har møtt, en skikkelig drømmeprins ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Stakkars da...ikke dårlig det da, han ser jo ut til å gjøre så godt han kan :)

Min fant jeg rett utefor gårdsplassen en dag...han bodde fem hundre meter unna meg og falt pladask en gang han jobbet på jordet og jeg kom humpende bort i jaktjakke, håret i dusk på toppen av hodet, og store støvler fulle av jordkladder :)

Han er det mest unike jeg noen gang har møtt, en skikkelig drømmeprins ;)

Trenger ikke alltid lete så langt borte nei ;-)

Høres ut som en skikkelig going det der, ta vare på han.

Joda, min gjør så godt han kan. Er egentlig imponert over hvor bra han har taklet alt etter jeg ble syk (har vært syk i 4 år og vi har en guttunge på 4 år)

Men noen liker seg ikke på sykehus, så han er flink som er med allikevel!

Hm, tror jeg skal sette litt pris på han idag, en god middag kanskje.

Skrevet

Så koselig gjort da! :o)

Ja, ikke sant...gullklump er han :)

Skrevet

Trenger ikke alltid lete så langt borte nei ;-)

Høres ut som en skikkelig going det der, ta vare på han.

Joda, min gjør så godt han kan. Er egentlig imponert over hvor bra han har taklet alt etter jeg ble syk (har vært syk i 4 år og vi har en guttunge på 4 år)

Men noen liker seg ikke på sykehus, så han er flink som er med allikevel!

Hm, tror jeg skal sette litt pris på han idag, en god middag kanskje.

Ja, en god middag og noen gode ord...det synes jeg du skal gjøre :)

Fint at man får noen slike små vekkere iblandt, de trenger jo å bli satt pris på de også.

Jeg skal ta godt vare på min, for første gang i livet...og jeg er ikke helt ung altså...så føler jeg at "denne er den rette".

Å få så mye i en pakke mannfolk er mye mer enn man kan håpe på å finne så denne skal jeg ta vare på.

Ha en koselig kveld da :)

Skrevet

Åh, så kjempesnill mann du har da...

Takk. Ja, han er en av de helt sjeldne :)

Skrevet

Å, nå ble jeg imponert. Det var skikkelig hyggelig gjort.

Skrevet

Å, nå ble jeg imponert. Det var skikkelig hyggelig gjort.

Takk.

Ja, han er utrolig spesiell. En av de helt sjeldne synes jeg.

Ikke fordi han kjøper gaver veldig ofte, men fordi han liksom tenker på meg støtt.

Begynner jeg å kladde i bunnen på krukka med ansiktskremen min så er det garantert at han kommer hjem med en nye krukke.

Så kan han komme hjem med nye spenner og klyper til håret.

ol.

Skikkelige "tenke-gaver"...og det er spesiellt synes jeg :)

Skrevet

Ja, ikke sant...gullklump er han :)

Har en jeg og! :o) *Lar fingrene kjærtegnet gullsmykket han kjøpte til meg mens han var på sjøen*

Gjest karmanutra
Skrevet

Takk.

Ja, han er utrolig spesiell. En av de helt sjeldne synes jeg.

Ikke fordi han kjøper gaver veldig ofte, men fordi han liksom tenker på meg støtt.

Begynner jeg å kladde i bunnen på krukka med ansiktskremen min så er det garantert at han kommer hjem med en nye krukke.

Så kan han komme hjem med nye spenner og klyper til håret.

ol.

Skikkelige "tenke-gaver"...og det er spesiellt synes jeg :)

Sånn er min også. Av og til ringer han også bare for å la meg høre litt av en sang på radioen i bilen hans, som fikk han til å tenke på meg.

Kjøper masse fint til meg hele tiden, ikke dyre ting, bare ting som viser at han tenker på meg.

Sender masse sms og ringer mye, bare for å høre stemmen min i 10 sekunder noen ganger.

Fint å ha snill mann:)

Skrevet

Har en jeg og! :o) *Lar fingrene kjærtegnet gullsmykket han kjøpte til meg mens han var på sjøen*

Så koselig...det er deilig å ha en å være såååååå glad i :)

Skrevet

Sånn er min også. Av og til ringer han også bare for å la meg høre litt av en sang på radioen i bilen hans, som fikk han til å tenke på meg.

Kjøper masse fint til meg hele tiden, ikke dyre ting, bare ting som viser at han tenker på meg.

Sender masse sms og ringer mye, bare for å høre stemmen min i 10 sekunder noen ganger.

Fint å ha snill mann:)

Det er slike ting som du skriver om som er så fantastisk verdifullt.

Ja, det er deilig å ha en slik flott partner, og det er deilig å ha en å være såååå glad i :)

Skrevet

Å så snill mann!

Søren at min mann er på jobb denne uka for ellers hadde jeg nok kommet hjem til helgavasket hus med roser på bordet!

Snill mann har jeg også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...