Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og noen venner hadde en diskusjon om øyet i sted. Ei påstår at hvis du har noe gult inne på øyet (altså der fargen er, blå, brun, grønn, grå osv) så tyder det på at du mangler noen vitaminer, jernmangel el har en el annen sykdom?

har noen peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gult på øyet kan vise typer sykdom ja.

Noe jeg også lærte en gang i ungdommen er at ved å studere det partiet hvor vi har øyenfargen vår så kan flere sykdommer sees der.

De vises som flekker/prikker av brun/sort farge.

:)

Skrevet

Hvis du er gul på det hvite på øyet kan det tyde på visse sykdommer i leveren(gulsott, mononukleose osv)

Skrevet

Hvis du er gul på det hvite på øyet kan det tyde på visse sykdommer i leveren(gulsott, mononukleose osv)

Eller kyssesyken, om en ikke tar det på doktorspråket.

Skrevet

Hjelp! Jeg har gule spetter i det blå i øynene. Det samme har min mor og mine to barn. Sikkert arvelig vitaminmangel det da? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...