Gå til innhold

Mikrofiberkluter - test...

Anbefalte innlegg

Gjest tørrvasker
Skrevet

Temmelig teit med de her testene da! Den som vinner er jo bare best av de som blir testet! Hvordan blir de valgt ut forresten. HELT tilfeldig? Finnes jo mange andre merker som kanskje er bedre.

Derfor - hva er deres erfaring. Hvis du har prøvd flere merker, hvilket merke er best på støvopptak når det gjelder tørrmopp og støvopptak når det gjelder klut for tørr støvtørking.

Noe annet jeg har lurt på er hvor lenge/mange kvadratmeter dere kan bruke tørre kluter før dere må riste dem.

Min tørrmopp er fra HaRa, våtmopp er av merke SMART og støvhanske har jeg fra HaRa. Har også testet de her tynne engangsklutene fra Jif, de for tørrmopping, men synes ikke tar så godt jeg.

Takknemlig for alle tips om gode produkter, fra et litt bredere produktspekter (deres forhåpentligvis) enn det som er testet på TV.

Skrevet

Fornøyd med de fra Kid. Så jeg synes det var greit at de fikk "best i test". Billige er de også.

Jentungen1365380808
Skrevet

Lurer litt på hvordan de billigklutene er etter et par omganger i vaskemaskinen... Synes de burde ha testet det også. Selv bruker jeg kun mikrofiberprodukter fra Eidsvoll Miljøprodukter og er kjempefornøyd med dem. Litt dyre, men verd pengene (selges kun på homeparty). Har prøvd bl.a. Jif og Jordan mikrofiber, men de ble utslitt etter kort tid.

Gjest tørrvasker
Skrevet

Lurer litt på hvordan de billigklutene er etter et par omganger i vaskemaskinen... Synes de burde ha testet det også. Selv bruker jeg kun mikrofiberprodukter fra Eidsvoll Miljøprodukter og er kjempefornøyd med dem. Litt dyre, men verd pengene (selges kun på homeparty). Har prøvd bl.a. Jif og Jordan mikrofiber, men de ble utslitt etter kort tid.

Eidsvoll Miljø har fått en ny tørrmopp som skal være så mye bedre enn den gamle. har du prøvd begge? Lurer på å kjøpe meg den nye.

Hvor stort gulv kan du gå over med denne moppen før du må riste den, og hvor ofte vasker du den?

Takknemlig for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...