Gå til innhold

Hvem skal være hvor på julaften....

Anbefalte innlegg

Gjest gruer meg til jul
Skrevet

Vel, om jeg hadde blitt jagd ut av mitt eget hjem på julaften fordi min samboers mor ikke ville feire jul sammen med meg så hadde jeg virkelig lurt på hans følelser overfor meg!

Det var ikke det jeg sa, han skal feire jul hos sine barn og barnebarn, og sammen med sin gamle mor. Han ville gjerne ha meg med. Ingen som jager han ut av huset.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• Dorthe

5

• serendipity

4

• Aryane

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da jeg bodde sammen med barnas far lagde vi en eneste regel ang julen etter at ungene ble født: De som vil feire julaften sammen med oss må komme til oss og det er åpent hus for alle. :o)

Nå bor jeg ikke lengre sammen med barnas far og den første jula var ungene og han og hans familie hos meg. I fjor var ungene med ham og samboeren. I år skal vi feire julaften sammen alle 5 + søstrene mine. :o) Og verdens nydeligste kattepus...!!! Hun er bare såååå skjønn!

"De som vil feire julaften sammen med oss må komme til oss og det er åpent hus for alle"

Sånn har vi det også, hvert år. Som regel er vi minst 8 personer, av og til flere.

Men vi sjenerer oss ikke for å be folk hjelpe til. ;o)

Skrevet

Jepp! :o) Riktignok turnus nå også, men myyyyye kortere turnus med mer fri i løpet av året, men selvfølgelig klarte de å få det til sånn at han jobber akkurat i julehelga. :o| Men nyttårshelga - den er vår! :o)

Det høres bra ut, alt er jo bedre enn andre siden av atlanteren. Det blir vel deilig med mer tid sammen?

Kos dere!

Skrevet

Håpløst å svare på. Men generelt prøver jeg å gjøre det jeg har mest lyst til - så lenge jeg ikke tråkker noen på tærne.

Her i huset tar vi annenhver gang hos mine foreldre og hos gubbens foreldre. Og gjør motsatt på nyttårsaften.

Marerittet her er at da vi er hos mine foreldre mener svigerinna mi at vi skal samles på 1. dag for ny julefeiring for barna som da var hos den andre forelderen på julaften. Slik at barna skal få julaften hos begge foreldrene.

I år har jeg satt ned foten og sakt at jeg ikke blir med. Sorry - orker ikke stresset med to slike dager etter hverandre. (Med full julemiddag og pakkeutdeling) Jeg vil slappe av 1. dagen. Har snakket med barna som ikke synes det er viktig i det hele tatt.

Men 2. dag blir jeg gjerne med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...