Gå til innhold

Tilbehør til fiskekaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe annet enn gulrøtter og remulade som er godt?

Har så lyst på noe litt "gammeldags" til middag som er enkelt, Noen som har andre forslag?

Gjest Shira12
Skrevet

Når jeg steker fiskekakene (noen ganger har jeg de i brun saus) så koker jeg makaroni til og steker bacon.

Ellers så kan du raspe gulerøtter, blande i litt slat og en boks mais, det er også godt til.

skorpionfisken
Skrevet

Vi hadde kålrabistappe til fiskekakene her om dagen. Kjempegodt det.

skorpionfisken
Skrevet

Remulade til fiskekaker??

Ja...

Remulade er godt til allslags fiskemat det.

Gjest Shira12
Skrevet

"slat" hva er det for noe da *klaske meg i panna*

Skulle jo stå salat. Kinakål er best i.

mil1365380270
Skrevet

Finskåret kålhode med revne gulrøtter og rosiner. Nå ble jeg sulten ;-)

Gjest LucySky
Skrevet

Ja...

Remulade er godt til allslags fiskemat det.

Vi er blitt late, nå som ungene er ute, tar vi ofte tilflukt til posemat. SÅ: vi har kålstuing i pakke til fiskekaker.

River over litt muskattnøtt, da.

Veldig godt!

Skrevet

Like deler revet gulrot og revet eple blandes. Ha i appelsinbiter og rør inn litt remulade og et par dråper sitron. Kjempegodt!

Skrevet

Ikke akkurat gammeldags, men veldig godt:

Først litt hvitløk i olje, stek så auberginer i skiver eller lange båter i olje og sitronsaft, ha oppi løk og så squash og paprika (helst både gul, rød og grønn) i båter, og til slutt fiskekaker i tykke strimler/skiver. Server med ris. Enjoy!

Skrevet

Fiskekaker i kjøttkakesaus/brunsaus med løkbåter, med råkost, makaroni og potet.

Fiskekaker i rundstykke:

Grovt rundstykke deles i to, fiskekaker stekes som burgere - med ost på. Serveres med salat, løk og tomatskiver.Gjerne med cola ved siden av.

Skrevet

Remulade til fiskekaker??

Selvsagt! ;) Jeg kjøpte remulade i dag - men det er til Fiskepinner og pommes frites i morgen! hihi

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Brunet løk - hvit saus - stekt flesk! ;)

Hvit saus, er det godt til fiskekaker? Har alltid brukt brun saus, men kanskje jeg skulle begynne å tenke litt nytt. (Selv om det høres snålt ut med hvis saus..)

Skrevet

Hvit saus, er det godt til fiskekaker? Har alltid brukt brun saus, men kanskje jeg skulle begynne å tenke litt nytt. (Selv om det høres snålt ut med hvis saus..)

jeg fant det på - - jeg tror det må være godt! :)

Skrevet

Poteter, stekt løk og smeltet smør.

Det enkle er ofte det beste :-)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

jeg fant det på - - jeg tror det må være godt! :)

Haha, du har ikke smakt det altså! :-D

Skrevet

Haha, du har ikke smakt det altså! :-D

Nei - jeg lager omtrent hele tiden mat jeg ikek har smakt før jeg :) jeg er en matkomponist - det blir som regel godt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...