Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag kveld og nei, jeg skal ikke gjøre noe spesielt. Synes hele greia er noe stort tull.

5-åringen min er fremdeles redd etter at det kom noen hekser og ringte på hos oss for to år siden. Åpner ikke døra på mandag kveld jeg.

Gjest ei hall å en vin
Skrevet

Mandag kveld og nei, jeg skal ikke gjøre noe spesielt. Synes hele greia er noe stort tull.

5-åringen min er fremdeles redd etter at det kom noen hekser og ringte på hos oss for to år siden. Åpner ikke døra på mandag kveld jeg.

Du kan være sikker på at det ikke bare er mandagen de kommer. Ungene i området har allerede begynt å forberede seg til helga.

Jeg drar ut kontakten til dørbjella ..enkelt og greit.

Skrevet

Hadde i grunnen ikke planlagt noe, men eldstemann er veldig opptatt av Halloween, selv mener jeg det er en skikk som hører hjemme i USA. Men nå har vi kjøpt en sånn pakke med papptallerker og hatter og sånn, så vi får vel spise kvelds på det og kose oss litt for ungene sin skyld. Noe utover det blir det ikke.

Skrevet

Du kan være sikker på at det ikke bare er mandagen de kommer. Ungene i området har allerede begynt å forberede seg til helga.

Er ikke hjemme i helga, men mandag kveld er jeg "dessverre" hjemme.

Skrevet

Halloween er en utmerket anledning til å kle seg ut og drikke øl og ha det gøy. Så det er min plan :)

Skrevet

Mandag.

Jeg skal kjøpe inn godteri og CD med skumle lyder, ta på meg monstermaske og skremme vannet av ungene som ringer på.

De som ikke løper skrikende avgårde, skal få godteriet.

Skrevet

Mellomstemann skal i Halloween-bursdag i morgen...

Ellers har vi ingen planer, nei.

Synes egentlig ikke noe om det i det hele tatt (og nå høres jeg ut som DEN gamle grinebiter'n...)

Skrevet

Mellomstemann skal i Halloween-bursdag i morgen...

Ellers har vi ingen planer, nei.

Synes egentlig ikke noe om det i det hele tatt (og nå høres jeg ut som DEN gamle grinebiter'n...)

Da er vi to! Jeg synes hele greia er noe stort tull - her i landet er det jo bare nok en handelstandsjippo!

Gjest tull og tøys
Skrevet

Handelsstanden tjener ingenting på denne familien her nei.

Skal ikke kjøpe inn noen ting til å ha på lur hvis noen plinger på døra heller !!

Gjest en fæl mor som sender barna ut på halloween
Skrevet

Mine barn synes det er moro å kle seg ut, og gå på dørene. Jeg gikk litt i bakgrunnen i fjor siden minstmann gikk, og det virket som folk syntes det var hyggelig og de hadde godteri på lur.

Vokste selv opp med tradisjonen, men da kalte vi det for julebukk og gikk på nyttårsaften.

Skrevet

Da er vi to! Jeg synes hele greia er noe stort tull - her i landet er det jo bare nok en handelstandsjippo!

Det går jo an å kle seg ut og ha det moro uten å handle noe spesielt?

Selv synes jeg Halloween er et kjærkomment lyspunkt i høsten. Det er jaggu ikke mye annet moro som skjer i oktober/november :) Halloween er det man gjør ut av det, så får man velge om man vil ta til seg de positive sidene eller bare se det fra en negativ vinkel.

Og så så moro det er å skjære ut gresskarlykter! :D

Skrevet

Det går jo an å kle seg ut og ha det moro uten å handle noe spesielt?

Selv synes jeg Halloween er et kjærkomment lyspunkt i høsten. Det er jaggu ikke mye annet moro som skjer i oktober/november :) Halloween er det man gjør ut av det, så får man velge om man vil ta til seg de positive sidene eller bare se det fra en negativ vinkel.

Og så så moro det er å skjære ut gresskarlykter! :D

Enig med deg. Men det ser ut til at vi ikke er i flertall....

Tenkte å kjøpe et gresskar og så får 6-åringen selv finne ut om ho vil ut å tusle litt sammen med veninner.

Jeg skal i hvertfall kjøpe inn litt godt og tenne masse stearinlys.

Skrevet

Jeg er positiv til det, men de får komme på dagen. Ellers blir det ikke noe godter herfra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...