Gå til innhold

angst

Gjest angstdrevet_person

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du ikke ta kontakt med foreleseren pr tlf f.eks å forklare ståa? Når du vet at foreleseren er klar over problemet, trenger du ikke bekymre deg for hva denne tenker. Og kanskje denne faktisk har gode råd til deg. Sett deg nær døra, så sniker du deg ut til små "pauser" etter behov.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203858-angst/#findComment-1458534
Del på andre sider

Uff, det er en dårlig sirkel man fort kan komme inn i når man sliter med angst. Det er at man begynner å unngå det man er redd for, og så føler man seg utilstrekkelig og "dum" fordi man ikke klarer og hanskes med situasjonen, også forsterkes angsten og fortvilelsen blir bare større.

Bruker du noen form for medisiner?

F.eks cipralex kan ha god effekt på ulike typer angst. I alle fall sosial angst som jeg selv har slitt voldsomt med.

I dag er jeg i stand til å gjøre ting, som for ett år siden kjentes helt umulig for meg. AD har bivirkninger, men for meg oppveier det gode det dårlige med medisinene.

Nå jobber jeg iherdig med å trene meg på situasjoner jeg har angst i. Helt forferdelig, men ikke lenger umulig.

Kanskje medisiner kan være litt drahjelp over den verste kneiken for deg også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203858-angst/#findComment-1458585
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...