Gjest Frustrert frue Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Vært der? Er det vanskelig å parkere der? Kan man parkere rett utenfor restauranten eller er det langt å gå? Har de god mat? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har vært der. Eh... tok taxi dit, så jeg vet ikke hvordan parkeringsmulighetene er. Maten: Har bare spist der en gang, og maten var god den. Men det manglet liksom noe hvis man er ute etter noe spesielt - for maten der var mest... vanlig, men veldig god på en vanlig måte. Når jeg spiser mat ute foretrekker jeg mat som gir meg nye smaksopplevelser, og det var ikke tilfellet på Magma. 0 Siter
Idéfix Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har vært der. Eh... tok taxi dit, så jeg vet ikke hvordan parkeringsmulighetene er. Maten: Har bare spist der en gang, og maten var god den. Men det manglet liksom noe hvis man er ute etter noe spesielt - for maten der var mest... vanlig, men veldig god på en vanlig måte. Når jeg spiser mat ute foretrekker jeg mat som gir meg nye smaksopplevelser, og det var ikke tilfellet på Magma. Kjempeskuffende! Men det er noen år siden. Jeg følte jeg hadde kastet bort pengene mine. Maten var OK, men ikke mer. Servicen var elendig. De kom aldri med desserten, vi ventet og ventet men den hadde de glemt. Det endte med at vi droppet den. Ingen kompensasjon eller unnskyld. Nei dit drar jeg aldri igjen! 0 Siter
Gjest ikke vært der Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Er det den restauranten til hun kinadama som er datter til "nudelkongen"? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Er det den restauranten til hun kinadama som er datter til "nudelkongen"? Ja, Sonja Lee heter hun. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.