keinstein Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/dustoreverden/article1142818.ece Mine tidligere arbeidskolleger sendte en mus med rørposten fra trelastavdelingen til regnskapsavdelingen, med det resultat at vanntanken i regnskapsavdelingen velta. Musa var uskadet og spratt rett ut vinduet. Det var en utsøkt glede å skrive en skriftlig advarsel til "reiseoperatøren". 0 Siter
fresja Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Også tidligere kolleger av meg sendte en mus med rørpost, men jeg tror nesten den var dør. Noen av mottakerjentene hylte, men andre syntes den var søt, og at det var synd i den. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 Også tidligere kolleger av meg sendte en mus med rørpost, men jeg tror nesten den var dør. Noen av mottakerjentene hylte, men andre syntes den var søt, og at det var synd i den. I mitt tilfelle var det "huskatten" Lottis på trelasten som fanget den levende. Pus fikk litt fisk og da glemte han musa så de fikk tak i den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.