Gjest seint ute? Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg skal kjøre fra Horten til Kongsberg i morgen, og har ikke bytta til vinterdekk enda... Skal tilbake til Horten igjen søndag. Er det trygt tror dere?? Er det snø oppover der nå? 0 Siter
Gjest skift dekk Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 De melder nå en mild helg .... men samtidig så er jo Kongsberg et skikkelig "snøhøl". Skift dekk, det er på tide. Husk at du er en av dem som lager kaoset og er en stor fare for alle trafikanter. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Det ville jeg ikke tatt sjansen på. Umulig å garantere at det ikke blir glatt. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Bedre føre var, enn ettersnar. Skiftet for to uker siden jeg, og jaggu har det vært glatt innimellom. Her jeg bor falt det 25 cm snø, tirsdag. Selv om det er bare veier, kan det være snø andre steder. Bare skift du, så har du iallfall gjort det. 0 Siter
mrxx Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Men kan du ikke bare sette på dekkene da?...eller har du ikke dekk å sette på? Det tar jo ikke stort mer enn 5 minutter å sette på ett dekk. Du må jo gjøre dette snart uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.