Gå til innhold

Hvordan få han ut av "systemet"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjent en mann i to år. Vi har truffet hverandre ganske ofte. Han bor i en annen kant av landet, og vi har hatt planer om å flytte sammen. Jeg studerer og han jobber.

For et par dager siden fikk jeg "nyss" gjennom noen kollega av han at han roter rundt, bare verre. Jeg tok kontakt med han, men benekter selvfølgelig alt på det sterkeste. Nå vet jeg at jeg ikke kan stole på han. Personen har nemlig en jobb der han reiser mye, og treffer slik også mange på sin "vei".

Ååå jeg føler meg lurt, igjen. Går det aldri an å stole på noen, der ute. Nå må jeg starte på nytt igjen.(sukk)

Problemet er at han gjerne vil ha kontakt med meg. Men jeg vet at det bare vil bli feil. Jeg vil ikke ha det slik. Jeg vil ha en som bare er min. Det finnes sikkert flere.

Jeg er bare redd for at jeg er for svak, og vil gjerne møte han, bare han maser nok. For det vet jeg at han vil gjøre.

Hvordan får dere slike partnere, ut av "systemet"?

Hjelp meg noen.

lalala1365380457
Skrevet

men har du fått dette inntrykket fla mer enn _en_ person? etter det jeg forsto av det du skrev er det kun en som har sagt dette til deg, for alt du vet kan jo han ha noe i mot personen du dejter e.l. du har ikke mulighet til å sjekke litt mere rundt det før du avskriver ham helt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...