Gå til innhold

Herrgud for en fyr.

Gjest jævla idiot mannfolk

Anbefalte innlegg

Gjest jævla idiot mannfolk
Skrevet

Typen til leietageren min kom med ei liste med navn og spurte om jeg kunne sjekke skattelistene på de.Ja,svarte dumme meg.60 personer hadde han skrevet opp så jeg etterpå.Prøvde å finne dem men ikke alle kom fram.Da har du gjort det feil sa han.Ta og gjør det sjøl da svarte jeg.Jeg kan ikke noe med det svarte han.Jævla idiot.Jeg har brukt mye tid som jeg egentlig ikke har så er det det takka men får.

Skrevet

Jammen i all verden hvorfor tok du på deg den jobben da og hvorfor skulle han ha deg til å sjekke dette?

Da du så hvor mange det, så kunne du bare sagt fra at dette hadde du ikke tid til.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, greit nok at fyren høres ut som en idiot, men ærlig talt! Du svarte ja på en idiotforespørsel. Hva gjør det deg til?

Skrevet

Jeg er ikke helt imponert over dømmekraften din heller, skal jeg innrømme. Du kunne jo bare svart nei - han ba deg jo om noe helt urimelig.

Skrevet

Hadde naboen min komt og spurt meg om noe sånt tror jeg jeg bare hadde begynt å le......hadde iallefall aldri gjort det!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hehe, greit nok at fyren høres ut som en idiot, men ærlig talt! Du svarte ja på en idiotforespørsel. Hva gjør det deg til?

Great minds think alike ;O)

Tenkte det samme selv.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Great minds think alike ;O)

Tenkte det samme selv.

Det skal godt gjøres for et oppegående menneske å være uenig med meg. :)

Skrevet

Tar du på deg mer gratisjobbing, så har jeg plenty til deg. Si i fra så skal jeg overbringe en email med ei brødliste til deg.

*venter spent på svar*

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Det skal godt gjøres for et oppegående menneske å være uenig med meg. :)

Haha! ;O)

skorpionfisken
Skrevet

Ok så det er HAN som er idioten her? Han utnytter jo bare en som er dum nok til å si ja til sånt. Folk som lar seg utnytte får ikke takk, de blir tatt som en selvfølge.

Men ok, han er idiot han også. Hvem huleste vil innrømme for andre at de sjekker likninga til 60 personer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...