Gå til innhold

lese kjærestens sms-meldinger

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, likegyldighet gjør ikke akkurat at man begynner å krangle, eller blir sjalu. For det er det man har blitt om ingenting påvirker en. Slik du holder på her inne BURDE hun blitt sjalu...

Den "flørtinga" hans her inne kan vel ikke bli mer uskyldig.

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• flisa

14

• amber sun

14

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest hurricane snobb
Skrevet

Den "flørtinga" hans her inne kan vel ikke bli mer uskyldig.

Flørting er aldri HELT uskyldig, og når det stadig vekk er med samme person, så er det iallefall ikke det mer...

Gjest Kamillete
Skrevet

Nei det stemmer ikke - det bildet som er lagt ut her - fra fisketuren til Spirea og meg, har vært sladdet - og da satt jeg på en krakk i gresset med et glass hvitvin! :)

Men jeg husker tydelig å ha sett bilde av deg som ikke var sladda en gang(sort-hvitt?), det kan være flere år sia. Du linka til bildet i et innlegg, hadde bilde av mannen og minsta et annet sted og konfirmasjonsbilde av eldsta(med piercing i ansiktet?).

Gjest Kamillete
Skrevet

Flørting er aldri HELT uskyldig, og når det stadig vekk er med samme person, så er det iallefall ikke det mer...

Enig med hurricane, flørte kan han gjøre med kjerringa!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har vel mer oppfattet det som en tulleflørting.

Skrevet

Nei, likegyldighet gjør ikke akkurat at man begynner å krangle, eller blir sjalu. For det er det man har blitt om ingenting påvirker en. Slik du holder på her inne BURDE hun blitt sjalu...

På seg selv kjenner man andre osv:-)

Nok en tulling som er så mye bedre enn andre. Normalt gidder jeg ikke å kommentere slike innlegg en gang.

Gjest hurricane snobb
Skrevet

Jeg har vel mer oppfattet det som en tulleflørting.

Ja, men flørting er flørting, og når det blir så omfattende og ofte med samme person så ligger det nok NOE bak.

Virker som han ikke direkte får det han vil hjemme hvertfall...

Skrevet

Akkurat det er faktisk jeg også enig i, selv om jeg ikke bryr meg særlig om hva andre gjør :-)

Gjest hurricane snobb
Skrevet

På seg selv kjenner man andre osv:-)

Nok en tulling som er så mye bedre enn andre. Normalt gidder jeg ikke å kommentere slike innlegg en gang.

Jeg tror vel ikke jeg er så mye bedre enn deg annet enn at jeg ikke bruker energi på å flørte villt på nett når jeg har kjæreste. Litt respekt fortjener vel den hjemme også? Og kanskje du heller skulle bruke litt energi på henne? Det gir avkastning, men det er du vel lite interesert i...

Gjest Elextra
Skrevet

Tekstmeldinger er personlig.

Jeg, som avsender av sms, sender meldinger til mine venner, og da forventer jeg at leseren av meldingene jeg sender leses av den jeg sender meldingene til.

Ikke hans kjæreste.

Det her går ikke bare på om dere stoler på hverandre eller ikke, deres eventuelle mistillit er deres greie, men av respekt for den som sender meldingen skal selvfølgelig ingen andre enn den meldingen er ment til lese den.

Det er helt utrolig at dette i det hele tatt skal debatteres av voksne mennesker.

Helt enig!

Skulle til å skrive nesten akkurat det samme.

Gjest Elextra
Skrevet

For meg høres det underlig ut at dere både leser hverandres post, tekstmelinger og e-post. Jeg synes slikt er privat. Ikke dermed sagt at man skal hemmeligholde innholdet, men en må ha i mente at avsender har tiltenkt innholdet til én person. Skriver jeg til en venninne, det være seg brev, e-post eller sms, regner jeg med at det er hun som leser den og ikke hennes mann, eller andre.

Skrevet

Jeg tror vel ikke jeg er så mye bedre enn deg annet enn at jeg ikke bruker energi på å flørte villt på nett når jeg har kjæreste. Litt respekt fortjener vel den hjemme også? Og kanskje du heller skulle bruke litt energi på henne? Det gir avkastning, men det er du vel lite interesert i...

Hvis du ikke er så mye bedre enn meg så bør du vel ikke kritisere meg heller.

Vi kan snakke sammen da du har vært sammen med partneren din i 30 år og ikke har gjort stort mer galt enn å tulle litt på nettet. Da først kan vi snakke sammen.

Skulle jeg gjette har du allerede gjort mer galt enn som så, enten mot din nåværende partner eller med tidligere partnere som de ikke har likt. Selv om det ikke trenger å bety at du har gjort mye galt.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, men flørting er flørting, og når det blir så omfattende og ofte med samme person så ligger det nok NOE bak.

Virker som han ikke direkte får det han vil hjemme hvertfall...

Dette kan jo bare han svare på, men han sier de har vært sammen i 30 år.

Skrevet

Nei han er ikke her -men jeg roper noen ganger til han at han skal gå inn og lese ditt og datt.

Han har ikke fått svart skjerm fordi om han er utestengt - :)

Så det er utestengt han er. Det hadde jeg ikke fått med meg.

Jeg trodde han hadde gått over til et annet diskusjonsforum siden meningene hans er så godt kjent her.

Du får hilse ham, han husker meg muligens siden han påstod at jeg er en militærnekter som ikke er villig til å stille opp for landet mitt fordi jeg ikke har avtjent militærtjeneste :-)

Gjest hurricane snobb
Skrevet

Hvis du ikke er så mye bedre enn meg så bør du vel ikke kritisere meg heller.

Vi kan snakke sammen da du har vært sammen med partneren din i 30 år og ikke har gjort stort mer galt enn å tulle litt på nettet. Da først kan vi snakke sammen.

Skulle jeg gjette har du allerede gjort mer galt enn som så, enten mot din nåværende partner eller med tidligere partnere som de ikke har likt. Selv om det ikke trenger å bety at du har gjort mye galt.

Hvorfor tolker du det at ikke jeg synes noe om din nettflørting til at jeg har vært verre enn deg? besynderlig, da jeg nettopp ikke liker slik oppførsel.

Det du skrev der understreket vel mitt poeng, at du og din frue er rimelig leie hverandre og likegyldige til hverandre når du prøver å fremstå som en helt som faktisk har greid å la være å gjøre annet enn å flørte med andre damer. Ja, du er virkelig en helt som ikke har knullet andre... eh,,?

Kanskje et fokus på partneren kunne hjelpe til å gjøre et forhold på 30 fra et helvet til himmel? For du virker lite fornøyd må jeg si.

Du er nok ikke den eneste som har gjort den feilen å fokusere på flørting med andre damer heller enn å flørte med kjæresten for å holde spenningen i hverdagen oppe.

Gjest hurricane snobb
Skrevet

Dette kan jo bare han svare på, men han sier de har vært sammen i 30 år.

ja, og da er det ok at han er dritlei sin frue og heller vil flørte med smårips på nett?

Det er vel nettopp i lange forhold at å flørte med partneren og holde fokus på den, holde spenningen der er veldig viktig.

Skrevet

"Flørting er aldri HELT uskyldig, og når det stadig vekk er med samme person"

Samme personER mener du vel? Siden du åpenbart har fulgt med på flørtingen til mrxx, så gjenkjenner du nok nicket mitt.

Vi er i hvert fall fem som flørter regelmessig med ham i tillegg til noen andre slengere innimellom :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

ja, og da er det ok at han er dritlei sin frue og heller vil flørte med smårips på nett?

Det er vel nettopp i lange forhold at å flørte med partneren og holde fokus på den, holde spenningen der er veldig viktig.

Jeg avslutter diskusjonen. Blir for dumt at jeg skal svare på andres vegne.

Gjest kalendria
Skrevet

Den dagen jeg slutter å stole på sambo og begynner å rote på mobilen og pc'n hans, da er forholdet vårt uansett over altså. JEG kunne aldri levd sammen med en fyr hvis jeg ikke stolte på han, og HAN kunne nok aldri levd med ei dame som konstant invaderte privatlivet hans.

Poenget er jo ikke at vi leser hverandres sms og post fordi vi ikke stoler på hverandre. I praksis leser jeg sjelden hans sms og han leser sjelden min. Men posten åpner vi stort sett, rett og slett fordi vi ikke får mye privat post. Det dreier seg stort sett om julebrev + brev fra forsikringsselskap osv, og de gjelder begge, selv om det står bare ett navn på konvolutten.

Private brev fra venner, åpner vi ikke, men det forekommer sjelden. Og akkurat det med å ha respekt for avsender, er jo årsaken til at han ikke leser min venninne-post. Men jeg trenger ikke holde det hemmelig for ham for det.

Poenget er at vi har ikke HEMMELIGHETER for hverandre, skjult i SMS'er og brev, som det ville vært en katastrofe for oss om den andre oppdaget, så det gjør ingenting om vi leser hverandres post, og ingen av oss plages med det, heller. Vi har som sagt felles mailbox (med to forskjellige adresser knyttet opp til), og skjønner ikke vitsen med å ha hver vår.

Skrevet

For meg høres det underlig ut at dere både leser hverandres post, tekstmelinger og e-post. Jeg synes slikt er privat. Ikke dermed sagt at man skal hemmeligholde innholdet, men en må ha i mente at avsender har tiltenkt innholdet til én person. Skriver jeg til en venninne, det være seg brev, e-post eller sms, regner jeg med at det er hun som leser den og ikke hennes mann, eller andre.

Enig med deg. Selv om man ikke vil ha noen hemmeligheter for partneren, kan det jo være at man f.eks får en sms av en venninne om noe hun ikke vil dele med HAN....

Bare et lite eksempel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...