Gå til innhold

Har du sendt brev til Jens? :-)

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Goliath

9

• mil1365380270

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Orket ikke lese alt det der en gang, jeg.. Alt for få bilder ;O)

*Airhead today*

Skrevet

Nei. Og jeg kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg synes det er helt på sin plass at man får fullt fradrag, eller i det minste et økt fradrag for fagforeningskontigent. Forøvrig var artikkelen tendensiøs på grensen til det usaklige. Det ble framstilt som om dette bare skulle gjelde LO-medlemmer og som om det var en slags betaling til LO. Det vil selvfølgelig gjelde alle fagorganiserte. Kanskje dette vil være med på å redusere antall "gratispassasjerer" i arbeidslivet? De som ikke er organisert og gjerne kritiserer fagorganisasjonene, men mer enn gjerne tar i mot lønnstilleggene og alle andre goder fagforeningene klarer å forhandle fram?

Skrevet

Nei. Og jeg kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg synes det er helt på sin plass at man får fullt fradrag, eller i det minste et økt fradrag for fagforeningskontigent. Forøvrig var artikkelen tendensiøs på grensen til det usaklige. Det ble framstilt som om dette bare skulle gjelde LO-medlemmer og som om det var en slags betaling til LO. Det vil selvfølgelig gjelde alle fagorganiserte. Kanskje dette vil være med på å redusere antall "gratispassasjerer" i arbeidslivet? De som ikke er organisert og gjerne kritiserer fagorganisasjonene, men mer enn gjerne tar i mot lønnstilleggene og alle andre goder fagforeningene klarer å forhandle fram?

He he morsom den der. Hør bare hva som står i artikkelen:

"Å øke skattene tilbake til 2001 kan medføre forverret situasjon for bedriftene med massearbeidsledighet som resultat. "

Akkurat som natta mi er god har detta reddet dagen min også...:-)))

Etter at den borgelige regjeringen tok over i 2001 har den vært med på å øke registrerte arbeidsledige fra 59.000 i 2001 til 89.000 i 2005. Ikke så verst det? Det skulle bli sånn ca 50 prosent flere ledige det. Så selv om bedriftseierne har nytt godt av gode skattelettelser, så har det samtidig blitt mange flere arbeidsledige. Selv jern-Erna ble stum da dette ble tatt opp i en diskusjon...

Hilsen en som var med på å stemme inn de borgelige nettopp i 2001. hehe

Skrevet

He he morsom den der. Hør bare hva som står i artikkelen:

"Å øke skattene tilbake til 2001 kan medføre forverret situasjon for bedriftene med massearbeidsledighet som resultat. "

Akkurat som natta mi er god har detta reddet dagen min også...:-)))

Etter at den borgelige regjeringen tok over i 2001 har den vært med på å øke registrerte arbeidsledige fra 59.000 i 2001 til 89.000 i 2005. Ikke så verst det? Det skulle bli sånn ca 50 prosent flere ledige det. Så selv om bedriftseierne har nytt godt av gode skattelettelser, så har det samtidig blitt mange flere arbeidsledige. Selv jern-Erna ble stum da dette ble tatt opp i en diskusjon...

Hilsen en som var med på å stemme inn de borgelige nettopp i 2001. hehe

mvh

Gjest Heia Jens
Skrevet

Jeg svelger gjerne noen kameler for å få lov å ha en sosialistisk regjering som sikrer de syke,svakeste og arbeidsledige m.m.

Og som mannen min sa,han betaler mer enn gjerne høyere skatt for at alle skal være sikret.

En skal ikke tenke bare på seg selv, alle har vi noen som kansje ikke står så bra i det.

Erna og co ville trampe dem ytterligere ned i søla.

LO-saken og kontigenten er bare en bagatell for meg, jeg bryr meg ikke noe om det(gjør du det er du smålig).

Jeg er bare lykkelig over at sosialistene vant.

Skrevet

Jeg svelger gjerne noen kameler for å få lov å ha en sosialistisk regjering som sikrer de syke,svakeste og arbeidsledige m.m.

Og som mannen min sa,han betaler mer enn gjerne høyere skatt for at alle skal være sikret.

En skal ikke tenke bare på seg selv, alle har vi noen som kansje ikke står så bra i det.

Erna og co ville trampe dem ytterligere ned i søla.

LO-saken og kontigenten er bare en bagatell for meg, jeg bryr meg ikke noe om det(gjør du det er du smålig).

Jeg er bare lykkelig over at sosialistene vant.

Minner om at selv Kristin Halvorsen nå har blitt ansvarlig. I forbindelse med fattigdomsdebatten, så sa hun at det ikke var mulig å gjøre noe ved fattigdommen de nærmeste årene.

Gjest Heia Jens
Skrevet

Minner om at selv Kristin Halvorsen nå har blitt ansvarlig. I forbindelse med fattigdomsdebatten, så sa hun at det ikke var mulig å gjøre noe ved fattigdommen de nærmeste årene.

TTT(Ting tar tid) du vet!

Alle steiner kan ikke snues over en natt, men det går an å begynne og ting vil ordne seg etter hvert.

Skrevet

Alle steiner kan ikke snues over en natt, men det går an å begynne og ting vil ordne seg etter hvert.

....og det har ingen tenkt før? :)

fattigdom blir man ALDRI kvitt. -og i alle fall ikke om man regner alle med en inntekt under 300.000 som fattig. :)

Skrevet

De lønnsforhandlingen jeg har fått har jeg da klart å forhandle frem sjøl - med å vise til gode resultater!

Skrevet

Jeg har ingen som helst tro på at det finanspolitisk er mulig for Kristin å bruke noe mer penger enn den forrige regjering, så lenge "Handlingsregelen" ligger fast.

Skatteøkninger vil ha negative effekter på det totale skattegrunnlaget, så hun kan øke skattene, men likevel ikke øke skatteinntektene.

Gjest Heia Jens
Skrevet

fattigdom blir man ALDRI kvitt. -og i alle fall ikke om man regner alle med en inntekt under 300.000 som fattig. :)

Ingen regner de med 300.000 i inntekt for fattige, det er en høy lønn. 100.000 derimot.

De som er høytlønnet har godt av å dele godene med andre som er dårligere stilt.

Slutt å syt, kommer du aldri over det valget?

Skrevet

Ingen regner de med 300.000 i inntekt for fattige, det er en høy lønn. 100.000 derimot.

De som er høytlønnet har godt av å dele godene med andre som er dårligere stilt.

Slutt å syt, kommer du aldri over det valget?

Følg med da!

-Jeg har selvsagt ikke kommet over valget, hvorfor skulle jeg det? Jeg er mer tent enn noen gang -bare i min kommune doblet vi stemmetallet! :) Så for Venstre er det gode tider.

og les: http://www.liberaleren.no/arkiv/002655.php

Skrevet

Hallo? Fattigdomsgrensa i Norge går ved 100000 eller deromkring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...