Gå til innhold

Har du sendt brev til Jens? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De lønnsforhandlingen jeg har fått har jeg da klart å forhandle frem sjøl - med å vise til gode resultater!

Men flisa, det er de færreste som kan forhandle seg fram til lønn å leve av.

Prøv å se verden fra annet perspektiv enn ditt eget, private.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Goliath

9

• mil1365380270

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men flisa, det er de færreste som kan forhandle seg fram til lønn å leve av.

Prøv å se verden fra annet perspektiv enn ditt eget, private.

De som trenger det er organisert -vi andre er ikke det. Det er jo det det handler om.

Jeg svarte på om jeg trodde at DE som er organiserte har forhandlet frem MINE goder - det har de ikke.

Følg med'a! :)

Gjest Heia Jens
Skrevet

Følg med da!

-Jeg har selvsagt ikke kommet over valget, hvorfor skulle jeg det? Jeg er mer tent enn noen gang -bare i min kommune doblet vi stemmetallet! :) Så for Venstre er det gode tider.

og les: http://www.liberaleren.no/arkiv/002655.php

Puh, jeg har ordet "Venstre" i vrangstrupen pga deg ;)

Nå skjønner jeg, det er snakk om 300.000 som samlet familieinntekt, da blir det annerledes. Da er ikke 300.000 mye.

Her har de altså laget et regnestykke og dratt en konklusjon av det, litt diffust spør du meg!

Skrevet

Puh, jeg har ordet "Venstre" i vrangstrupen pga deg ;)

Nå skjønner jeg, det er snakk om 300.000 som samlet familieinntekt, da blir det annerledes. Da er ikke 300.000 mye.

Her har de altså laget et regnestykke og dratt en konklusjon av det, litt diffust spør du meg!

"Puh, jeg har ordet "Venstre" i vrangstrupen pga deg ;)

"

som om jeg bryr meg - har ikke sett nicket ditt før.

Gjest eiaJens
Skrevet

De som trenger det er organisert -vi andre er ikke det. Det er jo det det handler om.

Jeg svarte på om jeg trodde at DE som er organiserte har forhandlet frem MINE goder - det har de ikke.

Følg med'a! :)

Ja, men hva er feil med det? Er ikke det bra da?

Du klarer jo å forhandle til deg god lønn selv, og av din gode lønn hjelper du med å betale litt kontigent for at andre skal få det bedre også.

Du bør være stolt av deg selv =)

ØØØ,har jeg mista trån nå?

Gjest Jens igjen
Skrevet

"Puh, jeg har ordet "Venstre" i vrangstrupen pga deg ;)

"

som om jeg bryr meg - har ikke sett nicket ditt før.

Nei, dere i Venstre ser ikke ut til å bry dere om så mye annet enn dere selv, hehe(men litt sannhet i det sjø).

(kan jeg få lov å skifte nick?)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei, dere i Venstre ser ikke ut til å bry dere om så mye annet enn dere selv, hehe(men litt sannhet i det sjø).

"(kan jeg få lov å skifte nick?)"

Har ikke lest tråden - men har fått med meg ditt budskap.

Hvorfor ikke bruke ditt vanlige nick hvis du mener at du har noe å fare med?

Gjest ÅslaugHa
Skrevet

"(kan jeg få lov å skifte nick?)"

Har ikke lest tråden - men har fått med meg ditt budskap.

Hvorfor ikke bruke ditt vanlige nick hvis du mener at du har noe å fare med?

Har ingen fast, bare periodedoler.

Skrevet

Hallo? Fattigdomsgrensa i Norge går ved 100000 eller deromkring.

Ikke i følge SV....

I følge dem bør/skal alle kunne ha en inntekt på minst 300.000,- - uansett om de jobber, er trygdet eller arbeidsløse.

Det merkelige med SV er at de så ofte synes å miste all bakkekontakt, og evner ikke å utrede konsekvensene av det de ønsker/mener/gjennomfører.

mil1365380270
Skrevet

Jeg svelger gjerne noen kameler for å få lov å ha en sosialistisk regjering som sikrer de syke,svakeste og arbeidsledige m.m.

Og som mannen min sa,han betaler mer enn gjerne høyere skatt for at alle skal være sikret.

En skal ikke tenke bare på seg selv, alle har vi noen som kansje ikke står så bra i det.

Erna og co ville trampe dem ytterligere ned i søla.

LO-saken og kontigenten er bare en bagatell for meg, jeg bryr meg ikke noe om det(gjør du det er du smålig).

Jeg er bare lykkelig over at sosialistene vant.

Hvis dere er så ansvarlige mennesker, synes jeg dere skal begynne å gi med en gang, ikke sitte og vente på at skatten skal gå opp. Folk dør i gatene i mellomtiden.

Skrevet

Hvis dere er så ansvarlige mennesker, synes jeg dere skal begynne å gi med en gang, ikke sitte og vente på at skatten skal gå opp. Folk dør i gatene i mellomtiden.

Godt sagt:-)

Gjest Jens igjen
Skrevet

Ja, som sukker i ørene på en Frp-er(eller sirup?) :x

Skrevet

Ja, men hva er feil med det? Er ikke det bra da?

Du klarer jo å forhandle til deg god lønn selv, og av din gode lønn hjelper du med å betale litt kontigent for at andre skal få det bedre også.

Du bør være stolt av deg selv =)

ØØØ,har jeg mista trån nå?

neida - du ha noen poenger som du har vridd på til at de nesten høres logisk ut, men bare nesten :)

Skrevet

Så du er kanskje en av de mange sosialistene som mener at "alle andre må dele bare jeg slipper"?

Hvis du mener at du burde bidra med mer, så behøver du vel ingen lover eller skatteskjerpelser for å få til det?

Skrevet

Skift nick så mye du lyster! :)

Skrevet

Her er et innlegg sakset fra en annen tråd som du kanskje bør lese:

"Når skal vi lære at de ikke er de "rike"'s skatt som monner noe når det gjelder det offentliges skatteinntekter? Det er VI, den store massen av skatteytere med inntekt mellom 250-500 tusen, som må beskattes hardere hvis det skal monne noe.

Det finnes i Norge i dag, ca 3000 såkalt rike personer. Hvis man øker skatten for disse med 100 tusen, så gir det 300 millioner til det offentlige.

Det finnes ca 2,6 millioner personer i Norge med en vanlig gjennomsnittsinntekt som beskrevet ovenfor. Hvis man øker skatten for disse med 10 tusen, så gir det 26 milliarder(!) i økte skatteinntekter for det offentlige.

Tenk litt på det, du som mener at alle problemer skal løses med å øke skatten for de rike."

Men det hadde kanskje ikke de mange sosialistene tenkt på når de stemte rød/grønt?

Gjest H..J..x
Skrevet

Så du er kanskje en av de mange sosialistene som mener at "alle andre må dele bare jeg slipper"?

Hvis du mener at du burde bidra med mer, så behøver du vel ingen lover eller skatteskjerpelser for å få til det?

Her i huset er vi 3 som må dele med alle, og 1 som har lav skatt(blir sponsa eller hva du kaller det?).

De 3 som må dele/har høyere skatt synes det er helt ok.

Legger du sammen all vår samlede skatt og deler på oss(4),blir skatteprosenten høyere enn gjennomsnittet.

Ingen klager, alle er glade for å få kunne bidra til et mer rettferdig samfunn.

Det virker som Frp-ere er litt avstumpet når det gjelder medmenneskelige følelser, synd.

(tidligere Heia Jens)

Slutt med egoismen sier jeg!

Gjest H..J..x
Skrevet

neida - du ha noen poenger som du har vridd på til at de nesten høres logisk ut, men bare nesten :)

Da tror jeg ikke webmaster blir blid :-)

mil1365380270
Skrevet

En ting er å stemme sånn fordi man tror det ikke rammer en selv. Noe helt annet er det å være skinnhellig i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...