Gå til innhold

Jeg er så glad i First Price! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har nesten gått litt sport i det å kjøpe First Price-produkter der man kan.

Potetgullet deres er jo MYE bedre enn noe annet.

De har vårruller som er gode - med kylling i.

Bringebærsyltetøyet er det BRINGEBÆR i - og er veldig godt!

mini-flutes er bankers frokost hos oss i helgene.

Sausposene er gode

Sweet & Sour-sausen på glass er kjempgod - med litt følelse av skarp Chili.

Eplene er gode - storpack

Poteter kjøpte jeg i dag - så de vet jeg ikke noe om enda.

Og det er MASSE annet i First Price som er veldig bra.

Liker liksom å spare der jeg kan - så kan jeg heller gå ut og spise middag en gang i blant :)

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor selger de First Price-produkter?

For første gang på veldig lenge kjøpte jeg i helgen som var 2 poser potetgull. En fra Maarud og en fra Kims, og jeg må si jeg ble fryktelig skuffet.

Skrevet

...men styr unna lasagnen i frysedisken - den er fæl.

Skrevet

Og jeg kan love deg at butikkene hater konkurranse og billigprodukter. De hater sikkert også de kundene som bare kjøper slike.

Du kan spørre dem fra meg hvorfor After Eight koster tre ganger så mye i Norge som andre steder.

Fasiten er at vi er rike i Norge og svært lite prisbevisste, derfor blir vi også flådd.

Skrevet

Hørte at batteriene til FirstPrice var bedre i test enn ... hva kalles de andre kjente der ... Duracell? Nja, uansett, de er visst temmelig mye billigere iallfall.

Hørtes det ut som jeg samler på batterier eller? :-))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og jeg kan love deg at butikkene hater konkurranse og billigprodukter. De hater sikkert også de kundene som bare kjøper slike.

Du kan spørre dem fra meg hvorfor After Eight koster tre ganger så mye i Norge som andre steder.

Fasiten er at vi er rike i Norge og svært lite prisbevisste, derfor blir vi også flådd.

Hvorfor klarer du ikke å skrive "å" når du klarer å skrive "ø"?

Annonse

Skrevet

Hvorfor klarer du ikke å skrive "å" når du klarer å skrive "ø"?

*tenke*

Nå har jeg tenkt.

Jeg bytter til engelsk tegnsett for et spesielt formål, og maskinen lar seg ikke alltid stille tilbake til norsk.

Gjest gladiol
Skrevet

Jeg kjøper stadig disse produktene og er fornøyd med det meste.

Hermetisk ananas og mais, vaskepulver, taco, honnikorn, corn flakes, fl. håndsåpe, reker i lake, italienk salat, bananer, egg, pølsepålegg, frossen torsk (brukes til fiskegtateng), fersk pariserloff, saltstenger, tortilla, potet snacks (bl. av skruer og ringer), servietter og stearinlys.

Kommer ikke på mer i farten, men utvalget begynner å bli ganske bra.

Skrevet

Hørte at batteriene til FirstPrice var bedre i test enn ... hva kalles de andre kjente der ... Duracell? Nja, uansett, de er visst temmelig mye billigere iallfall.

Hørtes det ut som jeg samler på batterier eller? :-))

Panasonic PowerMax3 er de beste, holder lengst, og vi bruker mange batterier. De dårligste var IKEA sine. Utlpøsdatoen har mye å si. Firstprice har ikke utmerket seg.

Skrevet

Hvor selger de First Price-produkter?

For første gang på veldig lenge kjøpte jeg i helgen som var 2 poser potetgull. En fra Maarud og en fra Kims, og jeg må si jeg ble fryktelig skuffet.

Kims havsalt.. ingen over, ingen ved siden.

Tvillingmamma
Skrevet

Panasonic PowerMax3 er de beste, holder lengst, og vi bruker mange batterier. De dårligste var IKEA sine. Utlpøsdatoen har mye å si. Firstprice har ikke utmerket seg.

Men IKEA kom best ut i test i fjor en gang...

Skrevet

Med skam må jeg innrømme at til og med colaen deres er god. Det samme er shampoen og balsamen.

Ellers har jo Euroshopper god pizza og god lasagne og dessuten et helt ok utvalg av kjøttpålegg.

Annonse

Skrevet

Men gulrøttene, de bør du ikke kjøpe. Har ikke tall på hvor mange first price gulrøtter jeg har kastet. De er svarte, grønne og hårete etter kort tid.

Favn, First Price får du på Kiwi og Ica iallefall... tror det var Ica.

Skrevet

First Price sin tortillas er i hvert fall _ikke_ bra. De smaker for så vidt godt, men de er så klistra sammen at 90% av de blir ødelagt når man skal dra de fra hverandre... :(

Jeg har begynt å kjøpe Santa Maria igjen...

Men ellers kjøper jeg også First Price produkter av og til.

Skrevet

Skal prøve maten deres! Jeg måtte derimot slutte med håndsåpa, den på gul plastpose med kork. Fikk ekstremt tørr hud på hendene av den. Lignet nesten på eksem. Sluttet da jeg hørte om andre hvor hele familien hadde opplevd det samme. Eksemen min forsvant.

Skrevet

Hvilke butikker er det som fører dette merket, da?

Jeg får det iallefall på Coop Prix.

Gjest Glasset
Skrevet

Men gulrøttene, de bør du ikke kjøpe. Har ikke tall på hvor mange first price gulrøtter jeg har kastet. De er svarte, grønne og hårete etter kort tid.

Favn, First Price får du på Kiwi og Ica iallefall... tror det var Ica.

Og pommes fritten er full av svarte høl og merker. Råttenpotet?

Sjampoen er _ikke bra_ , men balsamen går an.

Kjøttkakene er knallgode, skivet hvitost er tørr og smakløs, sanitærprodukter er kjempebra.

Det meste er faktisk bra, men styr unna som nevnt pommes fritten, skiva hvitost og sjampoen. Det er min dom!

Skrevet

jeg liker også First Price. Syns ansiktsrenseserviettene er knallgode, og så koster de bare 14.90. Mye annet bra også syns jeg. har ikke forsøkt såpene for jeg liker ikke flytende såpe. Den sur-søte sausen var veldig god til woket kylling! De små sjokoladene var alt for søte syns jeg, men når jeg er premenstruell så går de glatt ned allikevel. Spesielt den Peanut bar varianten. Har kjøpt mye av Taco settet og lefsene også. Jeg har vært heldig med både poteter og gulerøtter. Litt ujevne størrelser, men til hverdags er det helt utmerket. Jeg tror mye av kvalitetsvariasjonene på frukt og grønt er på grunn av for store lager i butikk. Når varene ligger for lenge så blir de dårlige.

hare1365380455
Skrevet

Jeg kjøper også litt first price, som f.eks. revet gulost.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...