Gå til innhold

Jeg er så glad i First Price! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

First Price sin tortillas er i hvert fall _ikke_ bra. De smaker for så vidt godt, men de er så klistra sammen at 90% av de blir ødelagt når man skal dra de fra hverandre... :(

Jeg har begynt å kjøpe Santa Maria igjen...

Men ellers kjøper jeg også First Price produkter av og til.

Jeg bruker first price tortillaen. Fungerer utmerket her. Kommer kanskje an på hvordan du varmer den?

Skrevet

Jeg bruker first price tortillaen. Fungerer utmerket her. Kommer kanskje an på hvordan du varmer den?

...eller hvor lenge den har ligget i butikkhyllen...

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hvor selger de First Price-produkter?

For første gang på veldig lenge kjøpte jeg i helgen som var 2 poser potetgull. En fra Maarud og en fra Kims, og jeg må si jeg ble fryktelig skuffet.

Kiwi selger det iallefall.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hvilke butikker er det som fører dette merket, da?

Kiwi fører det.

Skrevet

Jeg får det iallefall på Coop Prix.

Det gjør du absolutt IKKE.

GARANTERT.

First Price er Kiwi/Spar (Ala Norgesgruppen)

Coop Prix har sitt eget billigmerke som heter X-Tra & Coop.

Skrevet

Det gjør du absolutt IKKE.

GARANTERT.

First Price er Kiwi/Spar (Ala Norgesgruppen)

Coop Prix har sitt eget billigmerke som heter X-Tra & Coop.

Bunnpris fører også First Price, men det er vel ikke Bunnprisbutikker over hele Norge

Skrevet

Hvor selger de First Price-produkter?

For første gang på veldig lenge kjøpte jeg i helgen som var 2 poser potetgull. En fra Maarud og en fra Kims, og jeg må si jeg ble fryktelig skuffet.

og Meny selger det..:)

Skrevet

Enig i alt det der bortsett fra tannkremen demmers. Fysjameg, akkurat som om du pusser tennene med body lotion.

Skrevet

Men gulrøttene, de bør du ikke kjøpe. Har ikke tall på hvor mange first price gulrøtter jeg har kastet. De er svarte, grønne og hårete etter kort tid.

Favn, First Price får du på Kiwi og Ica iallefall... tror det var Ica.

Fint, da har du også funnet ut det med gulrøttene som jeg skrev i et annet innleg til deg i går. Akkurat når det gjelder gulrøtter så styrer vi unna F.P.

Skrevet

Fint, da har du også funnet ut det med gulrøttene som jeg skrev i et annet innleg til deg i går. Akkurat når det gjelder gulrøtter så styrer vi unna F.P.

Søren, fikk ikke vært på butikken i dag og kjøpt gulrøtter. Skriver det på handlelista jeg.

Skrevet

Hvilke butikker er det som fører dette merket, da?

Ultra har det også til og med.

Skrevet

Og jeg styrer unna alt som er First Price, unntatt q-tips.

Jeg vet ikke hvorfor, men varene bare ser kjipe ut, og da velger jeg heller et merke jeg vet jeg liker. Liker å handle på Meny også jeg, godt utvalg og ikke minst mye bedre kvalitet på frukt og grønnsaker. Litt dyrere, men av og til handler jeg der når jeg er lei av billigkjedene.

Skrevet

Også har de veldig billig spaghetti.

I tillegg er både taco kit og taco lefsene gode.

Baguettene er gode og.

Masse bra!

Men jeg styrer unna tannbørstene og tannkremen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...