Gå til innhold

Trener du pilates?

Anbefalte innlegg

Gjest lat sofagris
Skrevet

Er det noen her inne som trener/har trent pilates? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en trenings dvd og sette i gang. Jeg er en sofagris så jeg vet ikke om det har noe for seg :-/ Jeg har sett noen øvelser i bladet I Form og de synes jeg ser så vanskelige ut.

Noen som kan informere meg litt. Komme med deres erfaringer!

Skrevet

Hei

Jeg trener pilates annenhver dag, 20 min pr gang etter en pilates dvd. Min dvd er for nybegynnere, noen av øvelsene er litt vanskelige, men det er bare å gjøre det man klarer, man klarer mer og mer for hver gang.

Jeg har hatt kjempebra resultater! Etter bare en uke, var alle bukser blitt gode og romslige. Anbefaler det absolutt hvis du øsnker å stramme inn magen.

hare1365380455
Skrevet

Hei

Jeg trener pilates annenhver dag, 20 min pr gang etter en pilates dvd. Min dvd er for nybegynnere, noen av øvelsene er litt vanskelige, men det er bare å gjøre det man klarer, man klarer mer og mer for hver gang.

Jeg har hatt kjempebra resultater! Etter bare en uke, var alle bukser blitt gode og romslige. Anbefaler det absolutt hvis du øsnker å stramme inn magen.

Etter en uke?

lalala1365380457
Skrevet

tips; last ned pilates fra nett, så sparer du deg mange penger ;)

Skrevet

tips; last ned pilates fra nett, så sparer du deg mange penger ;)

har du en lenke så er jeg takknemlig, selv om jeg ikke er trådstarter

lalala1365380457
Skrevet

har du en lenke så er jeg takknemlig, selv om jeg ikke er trådstarter

har du brukt bittorrent før? hvis ikke kan du laste det ned på en av linkene på denne siden:

http://prdownloads.sourceforge.net/bittorrent/BitTorrent-4.0.4.exe?download

deretter går du inn på denne siden http:

//thepiratebay.org/

der skriver du inn "pilates" i søkefeltet og krysser av på 'video'. Da skal du få opp en liste over mulige nedlastningsfiler. Jo flere antall som står under "DE" på gjeldende fil, jo flere som sender filen til deg, dvs jo raskere går det å motta =)

bare spør om noe er uklart, eller om du får noen problemer under veis =)

Skrevet

har du brukt bittorrent før? hvis ikke kan du laste det ned på en av linkene på denne siden:

http://prdownloads.sourceforge.net/bittorrent/BitTorrent-4.0.4.exe?download

deretter går du inn på denne siden http:

//thepiratebay.org/

der skriver du inn "pilates" i søkefeltet og krysser av på 'video'. Da skal du få opp en liste over mulige nedlastningsfiler. Jo flere antall som står under "DE" på gjeldende fil, jo flere som sender filen til deg, dvs jo raskere går det å motta =)

bare spør om noe er uklart, eller om du får noen problemer under veis =)

ok- skal teste når jeg kommer hjem. Tusen takk skal du ha!

lalala1365380457
Skrevet

ok- skal teste når jeg kommer hjem. Tusen takk skal du ha!

null problem ;)

Gjest Er  ikke tjukk altså
Skrevet

Hei

Etter én uke ? Jeg har trent pilates i månedsvis og buksene sitter akkurat slik de satt før.

Skrevet

Hei

Dette er løgn.

Skrevet

Dette er løgn.

Hvorfor skulle lyge om sånt? Alle har individuelle resultater. Jeg gikk fra null trening av mage til trening av mage hver dag, og for meg var det resultater etter en uke

Skrevet

Etter én uke ? Jeg har trent pilates i månedsvis og buksene sitter akkurat slik de satt før.

Kanskje du hadde mer muskler i magen enn meg da du startet. Jeg hadde null muskler, nesten til det punktet hvor det å reise seg opp var "tungt"

Skrevet

Etter en uke?

Ja, den første uken så trente jeg det hver dag. Gikk fra null trening av mage til trening av mage hver dag den første uka, mulig det er derfor jeg fikk så gode resultater

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...