Gå til innhold

1 pinex i kombinasjon med paralgin?

Anbefalte innlegg

Gjest auuuuuuuuuuuuuu
Skrevet

Går det bra å ta en halv paralgin forte sammen med pinex for senebetennelse?

Trenger hurtig svar for det gjør så vondt at jeg besvimer snart.

Skrevet

Det går helt fint. Bare hus at det er paracetamol i begge, og pass på døgndosen.

Skrevet

Det går helt fint. Bare hus at det er paracetamol i begge, og pass på døgndosen.

Takk for svar!

Jeg klarte ikke vente på svar så jeg har tatt en paralgin forte nå og sitter her å sløver.

Det er sabla vondt, kan ikke røre på en finger engang.

direkte tannpinen smerter er dette.

Kvalm og svimmel er jeg også.

hilsen auuuuuu

Gjest auuuuuuu
Skrevet

ja

Jeg puttet innpå en hel paralgin for ett kvarter siden,kan fremdeles ikke røre på fingre eller hånd før det blir "tannpine"

Skrevet

Takk for svar!

Jeg klarte ikke vente på svar så jeg har tatt en paralgin forte nå og sitter her å sløver.

Det er sabla vondt, kan ikke røre på en finger engang.

direkte tannpinen smerter er dette.

Kvalm og svimmel er jeg også.

hilsen auuuuuu

Faktisk har en venn av meg, som er lege, sagt til meg at hvis jeg synes to Paralgin forte blir for mye, så BØR jeg ta en paracetamol tablett i tillegg, ellers blir paracetamol-dosen for lav til å ha effekt.

Skrevet

Faktisk har en venn av meg, som er lege, sagt til meg at hvis jeg synes to Paralgin forte blir for mye, så BØR jeg ta en paracetamol tablett i tillegg, ellers blir paracetamol-dosen for lav til å ha effekt.

Stemmer sikkert det ja for på pakningen jeg har (min mann brukte dem) står det fra legen at han skal ta en paralgin sammen med en paracet.

Så det når jeg tok en paralgin.

Skrevet

Hjelper Paralgin Forte mot senebetennelse da?

Jeg ville heller tatt Voltaren eller 600 mg Ibux.

Skrevet

Hjelper Paralgin Forte mot senebetennelse da?

Jeg ville heller tatt Voltaren eller 600 mg Ibux.

Nei det hjelper ikke særlig mye nei.

Skal ut på handel senere i dag å kjøpe ibux,voltaren har jeg ikke mer igjen av å det er vel reseptpliktig mener jeg.

Det so hjelper er å sitte helt stille med hånda lagt inn mot magen.

Heldigvis har jeg data og internett for i dag blir det ikke særlig mer enn det.

Skrevet

Nei det hjelper ikke særlig mye nei.

Skal ut på handel senere i dag å kjøpe ibux,voltaren har jeg ikke mer igjen av å det er vel reseptpliktig mener jeg.

Det so hjelper er å sitte helt stille med hånda lagt inn mot magen.

Heldigvis har jeg data og internett for i dag blir det ikke særlig mer enn det.

Du kan prøve å kombinere Ibux med Paralgin Forte. Ellers så kan du ta 600 mg Ibux av gangen. Men les doseringen på Ibux inne på http://www.felleskatalogen.no/

Senebetennelse er vondt altså. Jeg tør ikke engang skrive hva jeg trykker i meg de dagene jeg har skikkelig senebetennelse,

God bedring da.

Skrevet

Du kan prøve å kombinere Ibux med Paralgin Forte. Ellers så kan du ta 600 mg Ibux av gangen. Men les doseringen på Ibux inne på http://www.felleskatalogen.no/

Senebetennelse er vondt altså. Jeg tør ikke engang skrive hva jeg trykker i meg de dagene jeg har skikkelig senebetennelse,

God bedring da.

Takk Dorthe!

Skal snart ut å handle ibux ja!

Har lyst til å stange hodet i veggen for å få annen smerte å kjenne på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...