Gjest under utredning Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 har vært til nevropsykologisk testing og skulle gjenta noen ord på en handleliste etter testoperatøren. et av ordene var "meisel" Hva er det for noe? og hva brukes det til? tenker mest på meis, altså en fugl men skjønner at det ikke kan være snakk om det heller. hm.... 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Hammer og meisel. Til å forme stein med, f.eks. Husker også vi brukte meisel på tresløyden ;O) 0 Siter
Gjest lawana Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 En spisset "jernstang" som man slår på med hammer for å hogge i stein. 0 Siter
Gjest under utredning Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 En spisset "jernstang" som man slår på med hammer for å hogge i stein. takk, måtte bare vite hva det var. Tenkte at det var et verktøy men i tilfelle det var noe annet... Det er ialefall ikke noe verktøy jeg bruker ofte 0 Siter
flisa Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 takk, måtte bare vite hva det var. Tenkte at det var et verktøy men i tilfelle det var noe annet... Det er ialefall ikke noe verktøy jeg bruker ofte Måtte lese mange ganger - hehehe, trodde du hadde fått en handleliste til neste gang jeg - og skjønte ikke hva i huleste han skulle gjøre med en meisel på deg - noe vondt måtte det i alle fall være! *LOL* Tror det er det samme som "hoggjern" 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Måtte lese mange ganger - hehehe, trodde du hadde fått en handleliste til neste gang jeg - og skjønte ikke hva i huleste han skulle gjøre med en meisel på deg - noe vondt måtte det i alle fall være! *LOL* Tror det er det samme som "hoggjern" Rett, ser dånn ut: http://www.clasohlson.no/images/products/N/hi/B/306215B_B_2004-06-29_160603.jpg Disse er for maskindrift:-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Måtte lese mange ganger - hehehe, trodde du hadde fått en handleliste til neste gang jeg - og skjønte ikke hva i huleste han skulle gjøre med en meisel på deg - noe vondt måtte det i alle fall være! *LOL* Tror det er det samme som "hoggjern" tror jeg skal begynne å se på tastene når jeg skriver:) 0 Siter
flisa Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 tror jeg skal begynne å se på tastene når jeg skriver:) dei - fvorfor net? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.