Gjest anonym jente21 Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg skreiv et innlegg "Hvorfor er det sånn, Nils H. Dahl" I det innlegget skriver du at dette er tegn på en personlighetsforstyrrelse. Men hvilken da? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Ikke om en kun tenker det. Men om en gjør det (f.eks. tar tabletter for å bli hentet av ambulense). Da tenker jeg på pf. i cluster B. I beste fall dramatiserende/hysteriform. I verste fall emosjonelt ustabil/borderline. 0 Siter
Gjest none Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Ikke om en kun tenker det. Men om en gjør det (f.eks. tar tabletter for å bli hentet av ambulense). Da tenker jeg på pf. i cluster B. I beste fall dramatiserende/hysteriform. I verste fall emosjonelt ustabil/borderline. Er dramatiserende pf mindre alvorlig enn emosjonelt ustabil etter som du skriver ...eller i verste fall emosjonelt ustabil/borderline? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Er dramatiserende pf mindre alvorlig enn emosjonelt ustabil etter som du skriver ...eller i verste fall emosjonelt ustabil/borderline? Ja, helt klart. Dramatiserende er langt mindre alvorlig enn eupf. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.