Gå til innhold

NHD, tok dobbel dose Cipralex ved en feil...

Anbefalte innlegg

Gjest Susehue

Skulle ut i skapet og ta ei allergipille. Kjente at jeg trengte det i dag. Så tok jeg ved en feiltagelse enda en Cipralex. De to pillene er like små begge to. Er jo bare fem minutter siden jeg tok den andre Cipralexen. Husker jeg gjorde det samme en gang tidligere, men da oppdaget jeg det ikke før dagen etter, da dagens pille manglet. (Jeg merker nemlig brettet med dag for å klare å holde styr på om jeg har tatt pilla) Da skjønte jeg hvorfor jeg hadde hatt så hjertebank den dagen. Galloperende hjerterytme. Ekkelt. Regner med at det kommer i dag også, men da vet jeg hvorfor.

Men, skal jeg hoppe over pilla i morgen, eller skal jeg bare la det være dobbel dose i dag og fortsette som vanlig i morgen? Må jo endre merkinga mi da. hehe...

Det kan vel ikke være farlig på noen måte når det bare skjer en sjelden gang i blant håper jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203926-nhd-tok-dobbel-dose-cipralex-ved-en-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...