Gå til innhold

Cowboyfest, hjelp!!

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Vi er bedt i 30 årslag, og det skal være cowboy party! Og jeg som hater sånne utkledningsfester!!!

Hva skal jeg ha på meg a, jeg har cowboyhatt da, men sånn ellers??

Og værre er det med sambo'n, hva skal han ha på seg? Har cowboyhatt til ham og, men hva annet kan han ha på?? Kanskje freetex butikken er tingen???

Skrevet

Olabukser og rutete skjorte. vest hvis dere har, boots hvis dere har (passende skjorte og vest kan man nok få billig på Fretex). Tørkle i halsen, sånn bakfram med trekanten foran.

Gjest bare et tips
Skrevet

Jeg har vært på noen Cowboyfester og der har noen vært kledd ut som;

Indianere, salon damer/horer, likkistesnekker, nybyggere, og selvfølgelig vanlig Cowboy

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har vært på noen Cowboyfester og der har noen vært kledd ut som;

Indianere, salon damer/horer, likkistesnekker, nybyggere, og selvfølgelig vanlig Cowboy

:-)

Minst mulig. Hater sånne fester selv.

Så i lignende situasjoner drar jeg på meg et vanlig par jeans, som jeg likevel alltid går i, og en cowboyhatt. Den kan enkelt tas av, og så slipper jeg å se helt idiotisk ut.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Var på cowboy-fest forrige helg, og da var det en som så skikkelig cowboy ut med vanlige klær fra skapet: Rutete skjorte, jeans og skinnvest. Og boots, om man har det. Og kjepphest fra lekebutikken ;O)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Minst mulig. Hater sånne fester selv.

Så i lignende situasjoner drar jeg på meg et vanlig par jeans, som jeg likevel alltid går i, og en cowboyhatt. Den kan enkelt tas av, og så slipper jeg å se helt idiotisk ut.

Pingle!

Skrevet

Han kan jo f.eks være croupier, med sort bukse, hvit skjorte med skjortestrikker på ermene og sort vest. Et par kortstokker og noen chips i bakhånd er kvelden reddet for de pokerglade cowboyene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Pingle!

Døh, jeg blir veldig cobwoy med et par hullete jeans og en cowboyhatt, aaaaltså.

Det er jeg og Clint-ern!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Døh, jeg blir veldig cobwoy med et par hullete jeans og en cowboyhatt, aaaaltså.

Det er jeg og Clint-ern!

jadajada, jeg tenkte mer på det at du var redd for å se ut som en idiot..

Noe jeg for øvrig er sikker på aldri kommer til å skje ;O)

*Flørter villt og hemningsløst og løper så fort de små bena mine kan bære meg så ikke flørtepolitiet kommer og tar meg*

ShitDiddelyDo
Skrevet

jadajada, jeg tenkte mer på det at du var redd for å se ut som en idiot..

Noe jeg for øvrig er sikker på aldri kommer til å skje ;O)

*Flørter villt og hemningsløst og løper så fort de små bena mine kan bære meg så ikke flørtepolitiet kommer og tar meg*

Hehe, jeg er vanligvis ikke en fyr som sier nei til en fest, men i noen år var det hver eneste høst en cowboyfest oppe i Sørkedalen, som en del venner av meg trivdes enormt på.

Jeg var aldri der. Jeg nektet plent å kle meg ut som en idiot for å delta på en idiotkostymefest oppe i en eller annen skau. :)

Som sagt: Jeg kan strekke meg til en hatt jeg kan legge fra meg etter de første halvliterne. :)

Skrevet

Jeg hater sånne party selv, og hadde nok vurdert sterkere om jeg i det hele tatt skulle gidde å gå fremfor å fundere på hva jeg skulle hatt på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...