Gjest midia Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Nesa i sky - du vet best hva som er bra for deg! Ikke gjør som han i reklamen som hiver seg opp i en seng på et kjøpesenter! *s* *lol* 0 Siter
Gjest frisk fra senebetennelse, omsider Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har kronisk senebetennelse, og var 50 og 100 % sykemeldt i nesten ett år pga det, før jeg lærte meg å håndtere betennelsen og holde den i sjakk. Jeg kunne jo ikke sitte inne i ett år, og det eneste jeg ikke kunne gjøre var ting som belastet armen 8som PC-bruk)!! Så jeg gikk turer (som var viktig for å bli frisk, forresten), gikk på kafe, gikk på kino... levde normalt, rett og slett. Sa forresten fra til sjefen min at det kom til å bli sånn, og det skjønte han godt. naturligvis kan du gå ut og handle mat. Men bære tungt, derimot....Ikke smart! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har kronisk senebetennelse, og var 50 og 100 % sykemeldt i nesten ett år pga det, før jeg lærte meg å håndtere betennelsen og holde den i sjakk. Jeg kunne jo ikke sitte inne i ett år, og det eneste jeg ikke kunne gjøre var ting som belastet armen 8som PC-bruk)!! Så jeg gikk turer (som var viktig for å bli frisk, forresten), gikk på kafe, gikk på kino... levde normalt, rett og slett. Sa forresten fra til sjefen min at det kom til å bli sånn, og det skjønte han godt. naturligvis kan du gå ut og handle mat. Men bære tungt, derimot....Ikke smart! Har ikke vondt i dol hånden min så doling blir det. Har vært på to uteturer nå,gikk tur til legevakten Kommer nok til å røre litt på meg ja,men jeg må passe på arma litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.