Gå til innhold

Holder du deg innendørs når du er borte fra jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesa i sky - du vet best hva som er bra for deg! :)

Ikke gjør som han i reklamen som hiver seg opp i en seng på et kjøpesenter! *s*

*lol*

Gjest frisk fra senebetennelse, omsider
Skrevet

Jeg har kronisk senebetennelse, og var 50 og 100 % sykemeldt i nesten ett år pga det, før jeg lærte meg å håndtere betennelsen og holde den i sjakk. Jeg kunne jo ikke sitte inne i ett år, og det eneste jeg ikke kunne gjøre var ting som belastet armen 8som PC-bruk)!! Så jeg gikk turer (som var viktig for å bli frisk, forresten), gikk på kafe, gikk på kino... levde normalt, rett og slett. Sa forresten fra til sjefen min at det kom til å bli sånn, og det skjønte han godt.

naturligvis kan du gå ut og handle mat. Men bære tungt, derimot....Ikke smart!

Skrevet

Jeg har kronisk senebetennelse, og var 50 og 100 % sykemeldt i nesten ett år pga det, før jeg lærte meg å håndtere betennelsen og holde den i sjakk. Jeg kunne jo ikke sitte inne i ett år, og det eneste jeg ikke kunne gjøre var ting som belastet armen 8som PC-bruk)!! Så jeg gikk turer (som var viktig for å bli frisk, forresten), gikk på kafe, gikk på kino... levde normalt, rett og slett. Sa forresten fra til sjefen min at det kom til å bli sånn, og det skjønte han godt.

naturligvis kan du gå ut og handle mat. Men bære tungt, derimot....Ikke smart!

Har ikke vondt i dol hånden min så doling blir det.

Har vært på to uteturer nå,gikk tur til legevakten :)

Kommer nok til å røre litt på meg ja,men jeg må passe på arma litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...