Gå til innhold

Har du mye å gjøre på jobben?

Anbefalte innlegg

Gjest jobbdritt
Skrevet

For tiden jobber jeg hos samboeren, sitter på kontor. Jeg har ingen oppgaver, bare surfer rundt på nettet. Jeg må bare være her for å få lønn.

Dette er pyton. Jeg føler meg til overs og får dårlig selvfølelse.

Har lyst til å finne meg en annen jobb, men er gravid nå og synes det er best å vente til jeg er ferdig med permisjonen.

Derfor sitter jeg her for å opptjene meg permisjonspenger etter fødselen.

Jeg hjelper til med å brette regninger o.l iblant men det er ikke mye.

Noen ideer til hva jeg kan foreta meg her? De selger dataprodukter og det har ikke jeg noe greie på....

Gjest vindsurferen
Skrevet

Høres helt utrolig tåpelig ut! Sitter du og surfer bare for å være på jobb så du får penger senere? Nei nå altså. Du burde gjøre noe nyttig der du er eller finne deg noe annet! Kaste bort tid og penger på den måten....

Gjest jobbdritt
Skrevet

Høres helt utrolig tåpelig ut! Sitter du og surfer bare for å være på jobb så du får penger senere? Nei nå altså. Du burde gjøre noe nyttig der du er eller finne deg noe annet! Kaste bort tid og penger på den måten....

Men når ikke det er noe jobb å gjøre for meg her? Jeg ønsker jo å gå hjemme i permisjonstiden og tjene bra.

Så lenge samboeren driver eget firma, er det lett for han å gi meg høy lønn.

Men selv om jeg tjener bra, er ikke penger alt. Jeg vil heller jobbe et sted hvor jeg føler meg til nytte og tjene mindre, men det får jeg heller prøve å få til etter permisjonstiden.

Gjest jukser dere?
Skrevet

Men når ikke det er noe jobb å gjøre for meg her? Jeg ønsker jo å gå hjemme i permisjonstiden og tjene bra.

Så lenge samboeren driver eget firma, er det lett for han å gi meg høy lønn.

Men selv om jeg tjener bra, er ikke penger alt. Jeg vil heller jobbe et sted hvor jeg føler meg til nytte og tjene mindre, men det får jeg heller prøve å få til etter permisjonstiden.

Er det lov å jukse sånn da?

Han skriver at du tjener store penger og så blir fødselspengene dine reknet ut etter dette og du får høy utbetaling?

Da plutselig har både du og mannen din inntekter noe dere egentlig ikke har?

Etter permisjon så har du plutselig ikke jobb og kan være hjemme å motta kontantstøtte?

Er det sånn dere planlegger det?

Isåfall må vi skattebetalere finne oss i mye fusk og fanteri.

Gjest jobbdritt
Skrevet

Han skriver at du tjener store penger og så blir fødselspengene dine reknet ut etter dette og du får høy utbetaling?

Etter permisjon så har du plutselig ikke jobb og kan være hjemme å motta kontantstøtte?

Er nok mye av det rundt omkring.

Gjest vindsurferen
Skrevet

Helt enig!

Gjest vindsurferen
Skrevet

Er nok mye av det rundt omkring.

Dette minner om et trolleinnlegg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du kan komme og hjelpe oss! =)

Vi har det supertravelt, sitter kanpt rolig i løpet av dagen =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...