Gjest bilder i fleng Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Både jeg om min nye samboer er ikke slike som har bilder av eksene våre fremme. Alt gammelt er gjemt vekk i kasser på boden. MEN jeg og min eks var på verdens herligste ferietur til et sted jeg alltid har ønkset å dra,og neppe får dratt igjen. Disse bildene ligger bare i posene sine. Ville det bli rart om jeg setter dem i et album som minne om den turen, uten å ta med noen bilder av eksen, eller blir det liksom å mimre om galme dager og turen med ham...? 0 Siter
collins Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 En slik handling, er vel det man kan kalle litt "umusikalsk"...;o) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg ser ingenting galt i å sette bildene inn i album, med eller uten ex på bildene. 0 Siter
astridny Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Spør samboreren din om hva han syns. Jeg ser ikke noe galt i det. 0 Siter
flisa Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg hadde ikke gjort det -hadde heller reist dit igjen med dagens 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.