snø Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Tok et "prøv lykken"-søk på "Colombia" på google, og da fikk jeg opp denne - The world fact book. Kjekt å ha, man vet aldri når man har behov for å vite masse om feks Solomon Islands ;-) http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/index.html Beste hilsen fra 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Eller du kan prøve denne: www.google.no Skriv inn "failure". Prøv så lykken. 0 Siter
snø Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Eller du kan prøve denne: www.google.no Skriv inn "failure". Prøv så lykken. Hihihihi, jeg tipset om den tidligere i Flisa sin "stakkars Bush"-tråd. Det var slik jeg fant ut at jeg skulle prøve andre lykketreff ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Hihihihi, jeg tipset om den tidligere i Flisa sin "stakkars Bush"-tråd. Det var slik jeg fant ut at jeg skulle prøve andre lykketreff ;o) Beste hilsen fra Åja, fikk den nettopp på mail. 0 Siter
snø Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Åja, fikk den nettopp på mail. Jeg fikk den to ganger på mail før lunsj i dag, så jeg tror den går sin seiersgang rundt i Norge ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.