Patsi Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 ...burde jeg hive den, eller kan jeg lage moussaka i dag? Den er blitt litt "grå" i fargen, men ellers ser den fin ut. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Min erfaring er at kjøtt som er dårlig ...LUKTER. Så hadde det ikke luktet når jeg åpnet, eller når jeg stekte så hadde jeg brukt den 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Du - hallo!? KAST KAST KAST!!! 0 Siter
Patsi Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 KAST! Hvorfor? Kan vi bli dårlige av å spise den? 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Har du hatt den i kjøleskapet - kast! Har du hatt den i frysern bør det ikke være noe problem. 0 Siter
Patsi Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Takk for synspunkter, men jeg prøvde å steke den - og det luktet ikke godt... Så nå mesker kattene seg med det, og det blir ikke moussaka på oss i kveld... 0 Siter
Patsi Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Har du hatt den i kjøleskapet - kast! Har du hatt den i frysern bør det ikke være noe problem. Kjøleskapet... Men den er forkastet nå... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Hvorfor? Kan vi bli dårlige av å spise den? Kast,det er jo en grunn for at ting er datomerket. 0 Siter
Patsi Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Kast,det er jo en grunn for at ting er datomerket. Joa, men av og til smaker det godt noen dager over også - og gjør ikke noe å spises. Men som sagt, den er forkastet nå... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Joa, men av og til smaker det godt noen dager over også - og gjør ikke noe å spises. Men som sagt, den er forkastet nå... Noen dager over, jo det er jeg enig i,- det pleier å gå bra. Men en hel uke...? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Joa, men av og til smaker det godt noen dager over også - og gjør ikke noe å spises. Men som sagt, den er forkastet nå... Det er jo forskjell på noen dager og ei hel uke. Godt den ikke ble spist:) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Takk for synspunkter, men jeg prøvde å steke den - og det luktet ikke godt... Så nå mesker kattene seg med det, og det blir ikke moussaka på oss i kveld... haha, har du gitt den til kattene? Håper du slipper å tørke sjuttu av veggene i morra tidlig, da ;O) 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Takk for synspunkter, men jeg prøvde å steke den - og det luktet ikke godt... Så nå mesker kattene seg med det, og det blir ikke moussaka på oss i kveld... Kattene? Du har tenkt å tørke kattespy og kattediare i hele kveld? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 haha, har du gitt den til kattene? Håper du slipper å tørke sjuttu av veggene i morra tidlig, da ;O) Tenkte på det jeg også Hadde jeg falt for den fristelsen og foret hundene mine med sånt så hadde jeg måtte svi for avgjørelsen i to døgn etterpå *ler* 0 Siter
cecily Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Min erfaring er at kjøtt som er dårlig ...LUKTER. Så hadde det ikke luktet når jeg åpnet, eller når jeg stekte så hadde jeg brukt den Kjøttdeig lukter nå aldri helt godt da, uansett hvor fersk den er. Men jeg er enig i at en ukes for gammel kjøttdeig ikke hadde blitt spist av meg. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Tenkte på det jeg også Hadde jeg falt for den fristelsen og foret hundene mine med sånt så hadde jeg måtte svi for avgjørelsen i to døgn etterpå *ler* Vi har en som overhodet ikke tåler noe som helst annet enn tørrfor. Var så syndig å gi ham kalkunpølse på trening en dag... Himmel og hav! Men nå går det bra når han har fått det noen ganger. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Vi har en som overhodet ikke tåler noe som helst annet enn tørrfor. Var så syndig å gi ham kalkunpølse på trening en dag... Himmel og hav! Men nå går det bra når han har fått det noen ganger. Som den gang schæferen fikk et lite godt bein... Full omgangssykelignende tilstander i to døgn etterpå, var så mye ugg at jeg måtte trippe på tærne mens jeg vasket. Fyyy flate altså 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Som den gang schæferen fikk et lite godt bein... Full omgangssykelignende tilstander i to døgn etterpå, var så mye ugg at jeg måtte trippe på tærne mens jeg vasket. Fyyy flate altså Det er helt j***ig, for å si det mildt. 0 Siter
Patsi Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Kattene? Du har tenkt å tørke kattespy og kattediare i hele kveld? Nei, de er alltid ute de :-) Og jeg tror ikke kjøttdeigen var _så_ dårlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.