Patsi Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 haha, har du gitt den til kattene? Håper du slipper å tørke sjuttu av veggene i morra tidlig, da ;O) Kattene er ute-katter, så det slipper jeg :-) Men jeg tror ikke kjøttdeigen var _så_ dårlig. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Tenkte på det jeg også Hadde jeg falt for den fristelsen og foret hundene mine med sånt så hadde jeg måtte svi for avgjørelsen i to døgn etterpå *ler* Katter er som regel kloke nok til å ligge unna skjemt mat... Bikkjer derimot! 0 Siter
Patsi Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Katter er som regel kloke nok til å ligge unna skjemt mat... Bikkjer derimot! Da kan den ikke ha vært så veldig skjemt, for katten kastet seg over det - og det var ikke lenge før hele halvkiloen var borte :-) 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Takk for synspunkter, men jeg prøvde å steke den - og det luktet ikke godt... Så nå mesker kattene seg med det, og det blir ikke moussaka på oss i kveld... En god regel: Er maten så dårlig at mennekser ikke kan spise den, så skal man heller ikke gi den til dyrene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.