Gjest Ramina Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Ser dere hu dama til høyre her som reklamerer for A-krem eller no? Sånn nogenlunde hår har jeg... Skal jeg stripe det etterpå og la det være slett eller skal jeg slå til med krøller...sånn ala store korketrekkere eller no? Er "ungdommelig" ellers i utseende så krøller kler meg, men... vet ikke helt om jeg ønsker det alikavel. Timen er kl tre...hva gjør jeg? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg ser ikke noe kvinnfolk. Men hvor gammel er du da? Er jo litt vrient å si noe uten å vite om du er 20 eller 60, kun basert på håret jeg uansett ikke ser. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg ser ikke noe kvinnfolk. Men hvor gammel er du da? Er jo litt vrient å si noe uten å vite om du er 20 eller 60, kun basert på håret jeg uansett ikke ser. 36 Men siden det finnes meget forskjellige kvinns utseendemessig i den alderen så sier vel heller ikke det så meget *ler* Ser at baben har bytta plass med baby 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg ser bare TENA inkontinensbleier. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg ser bare TENA inkontinensbleier. *ler godt* Hu var der i sta For mitt vedkommende så er der en baby nå... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 36 Men siden det finnes meget forskjellige kvinns utseendemessig i den alderen så sier vel heller ikke det så meget *ler* Ser at baben har bytta plass med baby 36 er ingen alder. Klin til! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 36 er ingen alder. Klin til! Nææææ...det var søtt sakt Kanskje gjør jeg det...men ikke i dag...fikk telefon akkurat at de desverre hadde hatt et dødsfall i familien, stakkars. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Nææææ...det var søtt sakt Kanskje gjør jeg det...men ikke i dag...fikk telefon akkurat at de desverre hadde hatt et dødsfall i familien, stakkars. Flaks! Da trenger du ikke å bestemme deg nå! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Flaks! Da trenger du ikke å bestemme deg nå! Jepp...en time var litt knøtt, men jeg har liksom sånn halvtenkt en liten periode før rådføringa her da 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jepp...en time var litt knøtt, men jeg har liksom sånn halvtenkt en liten periode før rådføringa her da Hår er uansett ikke noe styr. Blir det jævlig er det jo bare å farge det igjen, eventuelt skinne seg helt. Det vokser ut igjen! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Hår er uansett ikke noe styr. Blir det jævlig er det jo bare å farge det igjen, eventuelt skinne seg helt. Det vokser ut igjen! Ohhhh...nei! Har tråkket i baret en gang...da klippet jeg mitt lange hår til litt over skuldrene...har mareritt om det ennå *ler* Men nå er det heldigvis vokst til nedenfor skuldrene igjen. Synes det kan være litt "trist" med slett til tider...vet jeg kler fyldig og rotete parykk...men så var det dette med å ha dårelokkene døgnet rundt da 0 Siter
Gjest Krøllguri Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Ohhhh...nei! Har tråkket i baret en gang...da klippet jeg mitt lange hår til litt over skuldrene...har mareritt om det ennå *ler* Men nå er det heldigvis vokst til nedenfor skuldrene igjen. Synes det kan være litt "trist" med slett til tider...vet jeg kler fyldig og rotete parykk...men så var det dette med å ha dårelokkene døgnet rundt da Tro meg, du vil IKKE ha krøller. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Tro meg, du vil IKKE ha krøller. He he... Men er det ikke alltid slik da at slette vil ha krøll og krølle vil ha slett Forskjellen med naturlig krøll og permanentkrøll er vel at de naturlige krøllene er der - til et stort besvær hos noen - mens permkrøllen jo vil dra seg ut etterhvert og bli til mer fall... Men er ikke helt bestemt ennå altså...bare vet at hvis jeg får i litt fall og greier så er det veldig fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.