Gå til innhold

Er du fornøyd med kroppen din?

Gjest Sorry, that Nickname is reserved by another user

Anbefalte innlegg

Gjest Sorry, that Nickname is reserved by another user
Skrevet

jeg er mest misfornøyd med magen, har ø-mage. Misliker å vise meg naken eller i bikini.De andre delene av kroppen, untatt noe innvendig er jeg fornøyd med.

hva med dere?

Gjest ikke signatur på det
Skrevet

Nei, jeg er ikke fornøyd! Magen gir meg store komplekser, og jeg tenker på den hver dag. Jeg har fått spørsmål om jeg er gravid, men jeg har bare kulemage! Jeg trener men den er der. De kiloene jeg har ekstra ligger midt på kroppen, så jeg ser ikke så fin ut.

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd.

Er 166 høy og veier 55,5 kg (sist jeg hoppet på vekta)

Magen kan være litt "løs"...dvs. bule litt når jeg sitter, men når jeg står er den ganske så paddeflat :)

Puppa er passe store og greie.

Stompen er fast og fin. *ler*

Kunne sikkert vært mange ganger flottere men det er mange år siden jeg tenkte sånn, jeg har båret fram to barn og synes jeg ser ganske så grei ut alikavel.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd =) Jeg har små pupper og stor rumpe, men takket være eksene mine liker jeg begge deler, selv om det er motsatt av idealet. Er slank (grenser mot tynn), men har fått litt å ta i på magen, skjønt det forsvinner når jeg har på meg joggebukse eller knapper opp øversten på trange dongerier ;D

Skrevet

Så er det heldigvis ikke så lang bikinisesong i norge, det trøster jeg meg med.

Magen min er for stor, låra og rompa for små. Ellers er jeg fornøyd. :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, ikke nå. Føler meg litt smådvask. Egentlig er det ganske positivt, for den følelsen hjelper meg på treninga.

Jeg er 184 cm. høy og ca. 94 kilo.

Skrevet

Jeg er på god vei til å bli venn med kroppen min igjen, selv om jeg i forrige uke oppdaget at jeg har lagt meg ut 3-4 cm over puppene, magen og rompa :D

Så lenge det er jevnt fordelt, så spiller det vel ikke så stor rolle. Faktisk så er det litt artig å endelig få former, 15 år etter pubertetstart.

fei1365380229
Skrevet

Begynner å bli ganske fornøyd nå :o). Har fortsatt litt for stor rompe og lår, men magen er vanvittig flat for å ha født tre barn :o).

Skrevet

Ja, når sant skal sies, er jeg veldig fornøyd. Jeg er slank og veltrent og fast i fisken, med mellomstore og faste pupper, rund og spretten rompe, relativt lange bein og flat mage.

Ingenting som siger eller henger foreløpig.

Hjernen er det atskillig verre med. Den henger.

Skrevet

Hva med å se lyst på livet?

Den der evinnelige kroppsfikseringen altså, jeg er luta lei.

Gjest sorry, that nickname is reserved by another user
Skrevet

Vel, jeg ser ikke lyst på livet akkurat nå. Blir så luta lei av denne "always look at the bright side of life"-filosofien. Man må få lov til å si at noe er dritt uten å bli tvunget til å tenke positivt

men er du fornøyd, så er jo ingenting bedre enn det.)

Skrevet

Det er jo ikke trådstarter som gjør noe galt, det er jo opp til en selv om en trives med den kroppen man bor i, og ser lyst på livet? =)

Hadde hun spurt "Har du en fast og veltrent kropp", så hadde det vært oe annet =)

Skrevet

Så er det heldigvis ikke så lang bikinisesong i norge, det trøster jeg meg med.

Magen min er for stor, låra og rompa for små. Ellers er jeg fornøyd. :D

...litt sånn "alkoholiker-dame-kropp"?

:-D

Skrevet

...litt sånn "alkoholiker-dame-kropp"?

:-D

Høhø, er det det jeg ser ut som altså?

Skrevet

Ikke la den damen erte deg! :-)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med at den faktisk fungerer bortimot feil- og smertefritt ;-)

Den kunne helt sikkert sett penere ut, men det er vel underordnet, er det ikke?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er 39, og rompa er ikke det den en gang var, brystene mine ligner litt på speilegg, lårene er ikke like faste som de var.

Jeg har kort sagt ikke kropp som en 20-åring lenger.( Bare mannen min som påstår det) Men den er langt fra like fast som den var, selv om jeg veier det samme som da jeg var 16.

Jeg prøver å holde kroppen sånn noen lunde ved like. Det innbærer at jeg trener litt på tredemølle, strammer opp overarmer, lår og rompe, går veldig mye og eller er så aktiv som jeg kan. Jeg drømmer ikke om å ha fotomodellkropp, bare en kropp som jeg føler meg vel i. Og det gjør jeg.

Skrevet

...nei, det var sånn du beskrev deg...:-)

Du er så lekker og smekker atte!

Skrevet

Det er jo ikke trådstarter som gjør noe galt, det er jo opp til en selv om en trives med den kroppen man bor i, og ser lyst på livet? =)

Hadde hun spurt "Har du en fast og veltrent kropp", så hadde det vært oe annet =)

Jeg er klar over det og jeg håper ikke jeg virket for sur.

Jeg kunne til og med latt være å lese tråden.

Allikevel altså, det fokuseres alt for mye på sunnhet og kropp nå for tiden at jeg rett og slett begynner å bli drittlei. Og jeg tenker mest på media, ikke trådstarter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...