Gå til innhold

Er du fornøyd med kroppen din?

Gjest Sorry, that Nickname is reserved by another user

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt stor mage etter fire fødsler, ellers er jeg egentlig ganske fornøyd :-)

Skrevet

Jeg er klar over det og jeg håper ikke jeg virket for sur.

Jeg kunne til og med latt være å lese tråden.

Allikevel altså, det fokuseres alt for mye på sunnhet og kropp nå for tiden at jeg rett og slett begynner å bli drittlei. Og jeg tenker mest på media, ikke trådstarter.

Ja, det er jeg helt enig i, bare det at man ikke kan se på tv EN kveld uten at det går et eller flere program som "slankekrigen", "du blir hva du spiser", "ekstrem forvandling", etc etc etc.

Men derfor godt å høre at de fleste dolerne her faktisk er fornøyd da hvertfall =)

Skrevet

Nei, den ser bra ut men funker dårlig så storfornøyd er jeg ikke. Men hadde jeg vært tjukk ved siden av, hadde den nok funket enda dårligere så jeg får være fornøyd med det.

Skrevet

Stikk i strid med hva man kanskje skulle tro, blir jeg mer og mer fornøyd etter som årene går.

Skrevet

Nei, den ser bra ut men funker dårlig så storfornøyd er jeg ikke. Men hadde jeg vært tjukk ved siden av, hadde den nok funket enda dårligere så jeg får være fornøyd med det.

Jeg tjuvlåner innlegget ditt jeg, Dorthe - og så snur jeg det bare rundt:

Nei, den ser dårlig ut men funker bra så storfornøyd er jeg ikke. Men hadde den funka dårlig ved siden av, hadde den nok sett enda verre ut så jeg får være fornøyd med det.

Vi er nok to motpoler, ihvertfall fysisk sett :o)

Skrevet

Så er det heldigvis ikke så lang bikinisesong i norge, det trøster jeg meg med.

Magen min er for stor, låra og rompa for små. Ellers er jeg fornøyd. :D

LOL! Det høres unektelig litt rart ut, ser for meg stooooooor rund mage og så bare pipestilker rundt. Nei det går vel ikke?!?!?!?!

Skrevet

Ja, jeg har en bra kropp. Føttene er jeg ikke særlig fornøyd med, men ellers er den fin.

Skrevet

LOL! Det høres unektelig litt rart ut, ser for meg stooooooor rund mage og så bare pipestilker rundt. Nei det går vel ikke?!?!?!?!

Ser ut som et potetdyr, tannpirkere (evt fyrstikker) som ben. ;)

Ser jo ikke SÅ teit ut da, de fleste som ser meg påkledd vil vel si at jeg ser normal ut med litt tynne lår.

Skrevet

Ser ut som et potetdyr, tannpirkere (evt fyrstikker) som ben. ;)

Ser jo ikke SÅ teit ut da, de fleste som ser meg påkledd vil vel si at jeg ser normal ut med litt tynne lår.

Dersom du vil kan vi bytte lår, jeg har noen som ville passe fint til din mage tror jeg....

Skrevet

Dersom du vil kan vi bytte lår, jeg har noen som ville passe fint til din mage tror jeg....

Er de sånn som han på tv2? Akkurat NÅ!

Skrevet

Er de sånn som han på tv2? Akkurat NÅ!

To late........ Men du kan velge, enten så var de sånn eller så var de ikke!

Skrevet

To late........ Men du kan velge, enten så var de sånn eller så var de ikke!

I guess not. ;)

Skrevet

Jeg tjuvlåner innlegget ditt jeg, Dorthe - og så snur jeg det bare rundt:

Nei, den ser dårlig ut men funker bra så storfornøyd er jeg ikke. Men hadde den funka dårlig ved siden av, hadde den nok sett enda verre ut så jeg får være fornøyd med det.

Vi er nok to motpoler, ihvertfall fysisk sett :o)

Hihi, det er i orden :o)

Gjest norahhhh
Skrevet

jo, for de som sliter med oppblåst mage er dette mulig...

jeg var en del tynnere da jeg var rundt 15 enn det jeg er nå, og fikk da mange kommentarer som " er du gravid?", fordi magen var for "bulete" i forhold til resten.

nå føler jeg meg feit på resten av kroppen også så synes ikke like godt, men ser fortsatt gravid ut ja.

mitt råd er; ikke le dersom du ser noen med en stor mage i forhold til resten, og du vet de ikke er gravide...gjør ikke selvbildet særlig mye bedre.

Skrevet

jeg var en del tynnere da jeg var rundt 15 enn det jeg er nå, og fikk da mange kommentarer som " er du gravid?", fordi magen var for "bulete" i forhold til resten.

nå føler jeg meg feit på resten av kroppen også så synes ikke like godt, men ser fortsatt gravid ut ja.

mitt råd er; ikke le dersom du ser noen med en stor mage i forhold til resten, og du vet de ikke er gravide...gjør ikke selvbildet særlig mye bedre.

Jeg er egentlig ganske tynn, men når jeg har spist meg mett, så får jeg en fin, starm, rund 3-mnd'ers mage =p

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, det er jeg helt enig i, bare det at man ikke kan se på tv EN kveld uten at det går et eller flere program som "slankekrigen", "du blir hva du spiser", "ekstrem forvandling", etc etc etc.

Men derfor godt å høre at de fleste dolerne her faktisk er fornøyd da hvertfall =)

"slankekrigen", "du blir hva du spiser", "ekstrem forvandling"

Når jeg ser på disse blir jeg veldig fornøyd med kroppen min. Men ellers skulle jeg gjerne vært litt smalere og litt strammene :-)

Ja, det er litt mye mas med alle disse slankeprogrammene. Men, vi har jo fjernkontroll!

Skrevet

"slankekrigen", "du blir hva du spiser", "ekstrem forvandling"

Når jeg ser på disse blir jeg veldig fornøyd med kroppen min. Men ellers skulle jeg gjerne vært litt smalere og litt strammene :-)

Ja, det er litt mye mas med alle disse slankeprogrammene. Men, vi har jo fjernkontroll!

Kødder du? Jeg får stikk motsatt effekt, hvertfall av ekstrem forvandling. Jeg begynner å tenke over ting jeg aldri har tenkt over før "Hm, kanskje jeg også har en kul på nesen? Tenene mine kunne vel også strengt tatt vært en tone hvitere..." osv.

Og ja, vi har fjernkontroll, men hva om man ønsker litt underholdning som _ikke_ handler om mat, slanking eller utseendet? =)

Gjest Aimabel
Skrevet

Kødder du? Jeg får stikk motsatt effekt, hvertfall av ekstrem forvandling. Jeg begynner å tenke over ting jeg aldri har tenkt over før "Hm, kanskje jeg også har en kul på nesen? Tenene mine kunne vel også strengt tatt vært en tone hvitere..." osv.

Og ja, vi har fjernkontroll, men hva om man ønsker litt underholdning som _ikke_ handler om mat, slanking eller utseendet? =)

Jeg synes faktisk ikke de ekstremt forvandlede er så vakre. De ser veldig kunstige ut. Jeg liker best naturlig skjønnhet, f.eks de svenske prinsessene, siri Kalvig, Elin Tvedt, og Katrine Moholt er pene.

Når det gjelder slankekrigen er jeg ikke i nærheten av vekta til deltakerene. Deres mål er jo en sunn vekt, ikke å bli syltynne.

Jeg kunne godt tenkt meg å ta bort fett på lår, mage og hofter. Men det er jo mulig å få til med mosjon, og sunn mat.

Skrevet

Det skal jeg huske på! JEg er nok av de som helt feilaktig har spurt om noen er gravide... Jeg spør aldri noen mer...Uansett!

Gjest petrusa
Skrevet

ja jeg er fornøyd jeg. men må stramme opp magen mer, at den blir fastere og litt muskler på armene- men det blir med trening og ikke noe stress jeg bekymrer meg over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...