Gå til innhold

om livet ditt var en tv-serie, hvilken serie ville du levd i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville så gjerne vært et medlem av familien i seventh heaven. Det virker så harmonisk der, med foreldre som er lykkelige sammen, søsken som er glade i hverandre og foreldre som bare er SÅ tolmodige

Ellers så skulle jeg gjerne vært beboer i Home and Away, hvor det er så idyllisk.

Hotel Cæsar ville jeg ikke vært en del av, for mange intriger der :)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• flisa

8

• amber sun

3

• mariaflyfly

3

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg et liv som livet i Star Trek.

Mest fordi jeg fikk et veldig positivt syn på verdensrommet og romvesener den gang jeg var kidnappet av noen.

Skrevet

Gilmore Girls! Kunne vært storesøstra til Rory og rappet han kjekkingen når det ble slutt med de. ;) Ellers måtte vel Friends være et bra liv?

Skrevet

Lost.

Da ville jeg hatt meg med Sawyer.

Sawyer er min!

Skrevet

Friends! =D Eller livet med larkins.

Livet med Larkins har vi :)

Skrevet

Livet med Larkins har vi :)

Har dere et livet med larkins-liv!? =o Sjutusen unger, og når den ene blir gravid, så bare ler man selv om man ikke vet hvem faren er? Og man drikker hver dag, og ler av det også, og mor og far kniper hverandre i rumpa? =)

Heldiggris.

Skrevet

Har dere et livet med larkins-liv!? =o Sjutusen unger, og når den ene blir gravid, så bare ler man selv om man ikke vet hvem faren er? Og man drikker hver dag, og ler av det også, og mor og far kniper hverandre i rumpa? =)

Heldiggris.

jepp! - og mye mer! :-) men vi visste hvem faren var da.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Sawyer er min!

Get in line, B**ch!

Skrevet

Mener du det? Jeg synes at den familien virker litt vel moralsk. ;-) Jeg ville vært i Gilmore Girls:)

Skrevet

jepp! - og mye mer! :-) men vi visste hvem faren var da.

Kuult.. =)

Men er du mora da, eller? Har du så voksne (og mange) barn - og et barnebarn? Og er du så diger, og trives så godt med det? =)

Skrevet

Kuult.. =)

Men er du mora da, eller? Har du så voksne (og mange) barn - og et barnebarn? Og er du så diger, og trives så godt med det? =)

Ja! :) jeg er mormora, og den eldste er 22 og har barnebarn på 3 og så har jeg barn ned til 8 år :)

Jeg ser ut som "mor godhjerta"

Skrevet

Ja! :) jeg er mormora, og den eldste er 22 og har barnebarn på 3 og så har jeg barn ned til 8 år :)

Jeg ser ut som "mor godhjerta"

Jeg vil være dattera di..

Mamma fikk barn når hun var 19, så hun er hysterisk for at jeg skal få tidlig også.

Hadde 19-årngen din vert lenge sammen med kjæresten, og er d esammen fortsatt? Reagerte du bare med godt humør, virkelig?

Skrevet

Venner for livet, kanskje :-)

De har det jo bare moro, og er kjempegode venner!

Skrevet

Jeg vil være dattera di..

Mamma fikk barn når hun var 19, så hun er hysterisk for at jeg skal få tidlig også.

Hadde 19-årngen din vert lenge sammen med kjæresten, og er d esammen fortsatt? Reagerte du bare med godt humør, virkelig?

Hun oppdaget at hun var gravid da det var slutt mellom dem. Jeg håpet at hun valgte å beholde barnet likevel, noe hun kom frem til til slutt.. Det var ikke bare idyll, men det var herlig å se barnebarnet bli født. Han som skulle bli pappa bodde hos oss i ukene før fødselen- selv om de ikke var sammen. det var en rar tid,- med mye matlaging og venting! :)

Barnebarnet er hos pappaen sin annehver helg, og dattern vår har leilighet ikke langt unna oss.

Min mor fikk meg da hun var 18, selv var jeg "hele" 20 da jeg fikk barn - så mine foreldre er unge og spreke oldeforeldre på 62 år :)

Vi er nok litt merkelige - men trives med det.

Skrevet

Hun oppdaget at hun var gravid da det var slutt mellom dem. Jeg håpet at hun valgte å beholde barnet likevel, noe hun kom frem til til slutt.. Det var ikke bare idyll, men det var herlig å se barnebarnet bli født. Han som skulle bli pappa bodde hos oss i ukene før fødselen- selv om de ikke var sammen. det var en rar tid,- med mye matlaging og venting! :)

Barnebarnet er hos pappaen sin annehver helg, og dattern vår har leilighet ikke langt unna oss.

Min mor fikk meg da hun var 18, selv var jeg "hele" 20 da jeg fikk barn - så mine foreldre er unge og spreke oldeforeldre på 62 år :)

Vi er nok litt merkelige - men trives med det.

Jøss. Høres koslig ut spør du meg. De er heldige som har en mamma og bestemor som deg =)

Skrevet

Jøss. Høres koslig ut spør du meg. De er heldige som har en mamma og bestemor som deg =)

Klart det! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...