Gjest Timari Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Ville så gjerne vært et medlem av familien i seventh heaven. Det virker så harmonisk der, med foreldre som er lykkelige sammen, søsken som er glade i hverandre og foreldre som bare er SÅ tolmodige Ellers så skulle jeg gjerne vært beboer i Home and Away, hvor det er så idyllisk. Hotel Cæsar ville jeg ikke vært en del av, for mange intriger der 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg kunne tenkt meg et liv som livet i Star Trek. Mest fordi jeg fikk et veldig positivt syn på verdensrommet og romvesener den gang jeg var kidnappet av noen. 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Friends! =D Eller livet med larkins. 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Gilmore Girls! Kunne vært storesøstra til Rory og rappet han kjekkingen når det ble slutt med de. Ellers måtte vel Friends være et bra liv? 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Lost. Da ville jeg hatt meg med Sawyer. 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Lost. Da ville jeg hatt meg med Sawyer. Sawyer er min! 0 Siter
flisa Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Friends! =D Eller livet med larkins. Livet med Larkins har vi 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Livet med Larkins har vi Har dere et livet med larkins-liv!? =o Sjutusen unger, og når den ene blir gravid, så bare ler man selv om man ikke vet hvem faren er? Og man drikker hver dag, og ler av det også, og mor og far kniper hverandre i rumpa? =) Heldiggris. 0 Siter
flisa Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Har dere et livet med larkins-liv!? =o Sjutusen unger, og når den ene blir gravid, så bare ler man selv om man ikke vet hvem faren er? Og man drikker hver dag, og ler av det også, og mor og far kniper hverandre i rumpa? =) Heldiggris. jepp! - og mye mer! :-) men vi visste hvem faren var da. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Sawyer er min! Get in line, B**ch! 0 Siter
flowy Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Mener du det? Jeg synes at den familien virker litt vel moralsk. ;-) Jeg ville vært i Gilmore Girls:) 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 jepp! - og mye mer! :-) men vi visste hvem faren var da. Kuult.. =) Men er du mora da, eller? Har du så voksne (og mange) barn - og et barnebarn? Og er du så diger, og trives så godt med det? =) 0 Siter
flisa Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Kuult.. =) Men er du mora da, eller? Har du så voksne (og mange) barn - og et barnebarn? Og er du så diger, og trives så godt med det? =) Ja! jeg er mormora, og den eldste er 22 og har barnebarn på 3 og så har jeg barn ned til 8 år Jeg ser ut som "mor godhjerta" 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Ja! jeg er mormora, og den eldste er 22 og har barnebarn på 3 og så har jeg barn ned til 8 år Jeg ser ut som "mor godhjerta" Jeg vil være dattera di.. Mamma fikk barn når hun var 19, så hun er hysterisk for at jeg skal få tidlig også. Hadde 19-årngen din vert lenge sammen med kjæresten, og er d esammen fortsatt? Reagerte du bare med godt humør, virkelig? 0 Siter
Patsi Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Venner for livet, kanskje :-) De har det jo bare moro, og er kjempegode venner! 0 Siter
flisa Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg vil være dattera di.. Mamma fikk barn når hun var 19, så hun er hysterisk for at jeg skal få tidlig også. Hadde 19-årngen din vert lenge sammen med kjæresten, og er d esammen fortsatt? Reagerte du bare med godt humør, virkelig? Hun oppdaget at hun var gravid da det var slutt mellom dem. Jeg håpet at hun valgte å beholde barnet likevel, noe hun kom frem til til slutt.. Det var ikke bare idyll, men det var herlig å se barnebarnet bli født. Han som skulle bli pappa bodde hos oss i ukene før fødselen- selv om de ikke var sammen. det var en rar tid,- med mye matlaging og venting! Barnebarnet er hos pappaen sin annehver helg, og dattern vår har leilighet ikke langt unna oss. Min mor fikk meg da hun var 18, selv var jeg "hele" 20 da jeg fikk barn - så mine foreldre er unge og spreke oldeforeldre på 62 år Vi er nok litt merkelige - men trives med det. 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Hun oppdaget at hun var gravid da det var slutt mellom dem. Jeg håpet at hun valgte å beholde barnet likevel, noe hun kom frem til til slutt.. Det var ikke bare idyll, men det var herlig å se barnebarnet bli født. Han som skulle bli pappa bodde hos oss i ukene før fødselen- selv om de ikke var sammen. det var en rar tid,- med mye matlaging og venting! Barnebarnet er hos pappaen sin annehver helg, og dattern vår har leilighet ikke langt unna oss. Min mor fikk meg da hun var 18, selv var jeg "hele" 20 da jeg fikk barn - så mine foreldre er unge og spreke oldeforeldre på 62 år Vi er nok litt merkelige - men trives med det. Jøss. Høres koslig ut spør du meg. De er heldige som har en mamma og bestemor som deg =) 0 Siter
flisa Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jøss. Høres koslig ut spør du meg. De er heldige som har en mamma og bestemor som deg =) Klart det! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.