Gå til innhold

om livet ditt var en tv-serie, hvilken serie ville du levd i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt liv er i Friends.

Jeg er Monica og har definitivt en Ross-nabo. Hehe!

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• flisa

8

• amber sun

3

• mariaflyfly

3

Gjest tv-serie
Skrevet

Mitt liv er i Friends.

Jeg er Monica og har definitivt en Ross-nabo. Hehe!

Er du sånn psyko som Monica? Virkelig?

Skrevet

Jeg kunne gjerne vært medlem av familien Harper jeg. Hadde ihvertfall ikke blitt kjedelig et øyeblikk.

Skrevet

jepp! - og mye mer! :-) men vi visste hvem faren var da.

Eter dere i badekaret også?

Og kysser gubben andre damer på truten?

Skrevet

Hadde vi hatt badekar så...:-)

Men han kysser ikke andre damer :-)

Vi trenger ikke trekke seere vi vettø! - som Larkins! hehe

Skrevet

Den episoden så jeg også, og jeg begynte nesten å gråte. Trodde ikke selveste larkin kunne stikke av med en annen dame og kysse henne på munnen! =(

Skrevet

Den episoden så jeg også, og jeg begynte nesten å gråte. Trodde ikke selveste larkin kunne stikke av med en annen dame og kysse henne på munnen! =(

Så den jeg også - likte den ikke.

Skrevet

Seinfeld, CSI eller en eller annen kul serie der jeg fikk brukt noen fantastiske kung-fu-egenskaper mot noen som forjente det, banna bein.

Gjest twin peaks
Skrevet

Seinfeld, CSI eller en eller annen kul serie der jeg fikk brukt noen fantastiske kung-fu-egenskaper mot noen som forjente det, banna bein.

Seinfeld ja!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg _er_ allerede Debra. Så et hyggelig bytte over til Friends hadde vært bra. Men det ender vel opp i Hverdagsliv....

Skrevet

Jeg _er_ allerede Debra. Så et hyggelig bytte over til Friends hadde vært bra. Men det ender vel opp i Hverdagsliv....

Åh.. *mimre*

Skrevet

Er du sånn psyko som Monica? Virkelig?

Ikke psyko, bare litt nevrotisk av og til. :) Har litt kaosangst og sånn. ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Hun oppdaget at hun var gravid da det var slutt mellom dem. Jeg håpet at hun valgte å beholde barnet likevel, noe hun kom frem til til slutt.. Det var ikke bare idyll, men det var herlig å se barnebarnet bli født. Han som skulle bli pappa bodde hos oss i ukene før fødselen- selv om de ikke var sammen. det var en rar tid,- med mye matlaging og venting! :)

Barnebarnet er hos pappaen sin annehver helg, og dattern vår har leilighet ikke langt unna oss.

Min mor fikk meg da hun var 18, selv var jeg "hele" 20 da jeg fikk barn - så mine foreldre er unge og spreke oldeforeldre på 62 år :)

Vi er nok litt merkelige - men trives med det.

Nesten samme som hos meg dette :-)

Men jeg var sammen med barnefaren.

Jeg fikk barn da jeg var 18. Så guttungen har både tipp oldefar og spreke oldeforeldre.

Og jeg har kusiner som er yngre enn guttungen :-)

Men jeg tror jammen du skulle ha gitt moren min ett råd eller to, hun slet seg mye i håret de første mnd ;-)

Men da jeg forsikret henne om at vi kunne kalle henne noe anet enn bestemor, gikk alt så mye bedre :o)

Vi ville aldri vært foruten disse ungen! :-)

Skrevet

Nesten samme som hos meg dette :-)

Men jeg var sammen med barnefaren.

Jeg fikk barn da jeg var 18. Så guttungen har både tipp oldefar og spreke oldeforeldre.

Og jeg har kusiner som er yngre enn guttungen :-)

Men jeg tror jammen du skulle ha gitt moren min ett råd eller to, hun slet seg mye i håret de første mnd ;-)

Men da jeg forsikret henne om at vi kunne kalle henne noe anet enn bestemor, gikk alt så mye bedre :o)

Vi ville aldri vært foruten disse ungen! :-)

Men hvis du kunne få akkurat den samme ungen igjen, men heller noen år senere, ville du valgt å vente da?

Gjest Shira12
Skrevet

Men hvis du kunne få akkurat den samme ungen igjen, men heller noen år senere, ville du valgt å vente da?

Hm, si det du :-)

På en måte er det jo mye jeg gjerne kunne tenkt meg og gjort før jeg fikk han. Men tror jeg må si nei jeg.

Skrevet

Den er super enkel! Jeg ville levd i Beverly Hills 9120.

Den serien er fantastisk...

Elsket den som 16 åring og er like glad i den idag.

Den bringer frem gode minner. Selv om jeg ser den med litt andre øyne idag. Den er så politisk korrekt at jeg morer meg stort. Så ikke det da jeg var yngre...

Skrevet

Gilmore Girls! Kunne vært storesøstra til Rory og rappet han kjekkingen når det ble slutt med de. ;) Ellers måtte vel Friends være et bra liv?

Snakker du like fort og tullete som de to hønene der?

Skrevet

Den er super enkel! Jeg ville levd i Beverly Hills 9120.

Den serien er fantastisk...

Elsket den som 16 åring og er like glad i den idag.

Den bringer frem gode minner. Selv om jeg ser den med litt andre øyne idag. Den er så politisk korrekt at jeg morer meg stort. Så ikke det da jeg var yngre...

Hehe, den fulgte jeg også med på. Hvem av dem er du? ;)

Skrevet

Babylon 5 eller Twin Peaks.

Verden hadde vært langt mer spennende da ;-)

Red Shoe Diaries hadde heller ikke vært så ille, når jeg tenker meg om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...