Gå til innhold

om livet ditt var en tv-serie, hvilken serie ville du levd i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det måtte være en helt ny serie. Vanskelig å velge, Friends er jo bra da. Men - med alle bra elementer fra forskjellige serier. Og dessuten skulle det være tre bra mannfolk med i serien. :-D

De tre er jo listet opp i en annen tråd. *s* (ikke sant lurulf?)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• flisa

8

• amber sun

3

• mariaflyfly

3

Skrevet

Da skulle jeg ønske at jeg var i familien til Judging Amy. Med hun bestemoren.

Skrevet

Snakker du like fort og tullete som de to hønene der?

Hvilke høner? Det hender jeg snakker fort, og jeg snakker stort sett alltid tullete. Skal vi ta en fest kanskje? Skål!

Skrevet

Jeg synes de du nevner er alt for klissete - nei jeg ville vært noe litt mer morsomt. Adams family kanskje...?

Skrevet

Med fare for å være den eneste nerden her: Jeg ville vært Buffy, vapyrjegeren. :)

Tøff og kul og mange sexy vampyrer... Nam. :)

Skrevet

Eller profiler.

Digget også beverly hills - ville nok vært kelly

Skrevet

Jeg så en episode av Livet med Larkins i går, tror jeg kunne tenkt meg å bodd der, jeg ;)

Gjest twin peaks
Skrevet

Mannen min ville vært med i Stargate. That 70's show hadde vært morsomt å være med i!

Skrevet

Det måtte være en helt ny serie. Vanskelig å velge, Friends er jo bra da. Men - med alle bra elementer fra forskjellige serier. Og dessuten skulle det være tre bra mannfolk med i serien. :-D

De tre er jo listet opp i en annen tråd. *s* (ikke sant lurulf?)

Javisst, og den serien vil jeg også være med i :-)

Skrevet

Javisst, og den serien vil jeg også være med i :-)

Bra!!

:-D

hehe

Du holder skansen p`dol tenker jeg, m`tte bare stikke innom og sjekke mail og litt dol, hehe. se at alt var iorden. *S*

Skrevet

Bra!!

hehe

Du holder skansen p`dol tenker jeg, m`tte bare stikke innom og sjekke mail og litt dol, hehe. se at alt var iorden. *S*

Jeg gjør så godt jeg kan :)

Det har vært stille noen dager...

Vet du om MP også liker Sawyer og Conradi? Da kunne bondpikene la mennene gå på omgang, så slapp to av oss å kjede seg mens vi venter på tur med mrxx :-D

Skrevet

Vet du om MP også liker Sawyer og Conradi? Da kunne bondpikene la mennene gå på omgang, så slapp to av oss å kjede seg mens vi venter på tur med mrxx :-D

Blir det stille n`r jeg er borte alts`? hm...

Jeg er ikke sikker p`om MP ogs`liker dem, men jeg vil n`tro det. kanskje...syns ihvertfall det var en god ide `la dem g`p`omgang! Mennene, alts`. hehe

Ja til menn p`omgang!

*S* (n`har jeg bare 3 min. igjen p`denne nettautomaten...)

Skrevet

Blir det stille n`r jeg er borte alts`? hm...

Jeg er ikke sikker p`om MP ogs`liker dem, men jeg vil n`tro det. kanskje...syns ihvertfall det var en god ide `la dem g`p`omgang! Mennene, alts`. hehe

Ja til menn p`omgang!

*S* (n`har jeg bare 3 min. igjen p`denne nettautomaten...)

Ja, det har vært stille her, selv om Øvrighets-vikaren har vært på nett...

Snakkes senere, de tre minuttene går nok fort :(

Skrevet

Om jeg liker Conradi? Ja det kan du banne på at jeg gjør!!!

Jeg så ham faktisk i virkelighet for et par uker siden, tilfeldigvis i byen i oslo, og han er enda kjekkere i RL!!!

Selv om jeg ikke ser på Lost har jeg fått med meg såpass at Sawyer ikke akkurart er kjip han heller! ;0)

Skrevet

Om jeg liker Conradi? Ja det kan du banne på at jeg gjør!!!

Jeg så ham faktisk i virkelighet for et par uker siden, tilfeldigvis i byen i oslo, og han er enda kjekkere i RL!!!

Selv om jeg ikke ser på Lost har jeg fått med meg såpass at Sawyer ikke akkurart er kjip han heller! ;0)

Så bra! Nå beviste du akkurat at du er en ekte bondpike!

Siden du har vært uten nett, trenger du vel en oppdatering. For noen dager siden var det en tråd på åpent som het "Hvem er kjekkest" eller noe sånt.

Da skulle man skrive hvilke menn som var kjekkest.Det var ikke spurt om antall.

Jeg skrev denne lista:

1. mrxx

2 Sawyer

3. Kåre Conradi

Senere svarte amber i tråden uten å ha lest mitt svar. Hun svarte også tre navn. Akkurat de samme som meg, i samme rekkefølge!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...