Gå til innhold

Kår dolerne!!

Anbefalte innlegg

Gjest nope nope nope
Skrevet

Kår dine dolere:

den hygligste

sprøeste

morsomste

dramadronningen/kongen

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• ShitDiddelyDo

15

• mariaflyfly

9

• IngenLurerDenneGutten

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette kommer til å bli en tråd som blir upopulær -de liker ikke slike kåringer her på DOL

men pytt, -bortsett fra meg selv:

den hyggeligste: Det må være togli

sprøeste: Ulv i fåreklær

morsomste: SDD

dramadronningen/kongen: .......vil ikke fornærme noen - hehe

Gjest nope nope nope
Skrevet

Dette kommer til å bli en tråd som blir upopulær -de liker ikke slike kåringer her på DOL

men pytt, -bortsett fra meg selv:

den hyggeligste: Det må være togli

sprøeste: Ulv i fåreklær

dramadronningen/kongen: .......vil ikke fornærme noen - hehe

hvis vi sløyfer den siste, er det ingen grunn for at folk skal bli sur. Det er en snill kåring.

Gjest og god helg!
Skrevet

den hyggeligste: det er mange!

sprøeste: Sheba

dramadronningen/kongen : Laguna

Skrevet

den hygligste: Sør

sprøeste: SDD

morsomste: Vanskelig å si, det er mange morsomme her. Har fått mang en god DOL latter :-D

dramadronningen/kongen: Laguna

Gjest barnerumpene
Skrevet

hvis vi sløyfer den siste, er det ingen grunn for at folk skal bli sur. Det er en snill kåring.

Og helt idiotisk kåring...Lurer på alderen til folk her inne...

Gjest og god helg!
Skrevet

Du behøver ikke å svare på innlegg du ikke liker.

Skrevet

43 og med barnerumpehud :)

Skrevet

Her er så mange hyggelige og morsomme at det er umulig å trekke fram en spesiell. Og så liker jeg ikke slike kåringer for ingen like å bli uteglemt.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Her er så mange hyggelige og morsomme at det er umulig å trekke fram en spesiell. Og så liker jeg ikke slike kåringer for ingen like å bli uteglemt.

De tre første tilegner jeg ulv, og den siste er i NY nå:)

Gjest nope nope nope
Skrevet

Jeg glemte å skrive mitt svar:

mange hyggelige. Kan nevne flisa, togli, darkpink, jubalong70 osv...

morsomste - kan nevne SDD og morsan, men det er mange flere

sprøeste - SDD

Dramadronningen - Laguna (men det er bare pga amerikaneren)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg glemte å skrive mitt svar:

mange hyggelige. Kan nevne flisa, togli, darkpink, jubalong70 osv...

morsomste - kan nevne SDD og morsan, men det er mange flere

sprøeste - SDD

Dramadronningen - Laguna (men det er bare pga amerikaneren)

Jeg forstår åpenbart Laguna helt annerledes enn dere andre, og har aldri sett på henne som noen dramadronning (altså, det ordet er veldig negativt for meg).

Tvert imot skriver hun sine mannfolkinnlegg med en artig vri og med snært hele veien, og i motsetning til en del andre lignende innlegg fra en del åpenbare dramadronninger, ser jeg at hun har både selvironi og humør når hun skriver.

Jeg synes lagunas mannfolkproblemer er utrolig morsom lesning! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forstår åpenbart Laguna helt annerledes enn dere andre, og har aldri sett på henne som noen dramadronning (altså, det ordet er veldig negativt for meg).

Tvert imot skriver hun sine mannfolkinnlegg med en artig vri og med snært hele veien, og i motsetning til en del andre lignende innlegg fra en del åpenbare dramadronninger, ser jeg at hun har både selvironi og humør når hun skriver.

snert

Gjest og god helg!
Skrevet

snert

Jeg har bare positivt å si om Laguna!

Gjest nope nope nope
Skrevet

Jeg synes hun er både morsom og hyggelig og. Det var kun den tråden om amerikaneren. Og jeg skjønte hun veldig godt den gangen. Jeg mener ikke å være spydig med ordet dramadronning, ingen skulle bli fornærmet av det.

Gjest nope nope nope
Skrevet

Jeg har bare positivt å si om Laguna!

jeg og. Hun er alltid hyggelig og svarer alltid. Jeg tror også at hun tar dramadronningtittelen med en knype salt. Derfor valgte jeg henne. Det finnes andre som klager og syter og lager voldsomme poeng av ingenting (da mener jeg ingen faste nick)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes hun er både morsom og hyggelig og. Det var kun den tråden om amerikaneren. Og jeg skjønte hun veldig godt den gangen. Jeg mener ikke å være spydig med ordet dramadronning, ingen skulle bli fornærmet av det.

Mente ikke at du forsøkte å fornærme noen, og vi oppfatter helt sikkert ordet ulikt.

Syntes bare det var litt rart at 3 av 4 ser ut til å oppfatte henne så ulikt hvordan jeg oppfatter henne, men det kan jo også gå på hva en legger i ordet "dramadronning".

Gjest nope nope nope
Skrevet

Mente ikke at du forsøkte å fornærme noen, og vi oppfatter helt sikkert ordet ulikt.

Syntes bare det var litt rart at 3 av 4 ser ut til å oppfatte henne så ulikt hvordan jeg oppfatter henne, men det kan jo også gå på hva en legger i ordet "dramadronning".

jeg legger merke til henne. Hun skriver fra hjertet og legger ikke skjul på noe (feks innlegget om amerikaneren) En kunne virkelig merke at hun var fortvilet. Det betyr ikke at jeg tenker -herregud- om henne el. Tvertimot...det er gøy å skrive med henne da

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg legger merke til henne. Hun skriver fra hjertet og legger ikke skjul på noe (feks innlegget om amerikaneren) En kunne virkelig merke at hun var fortvilet. Det betyr ikke at jeg tenker -herregud- om henne el. Tvertimot...det er gøy å skrive med henne da

Jeg leste faktisk ikke at hun var fortvilet, selv om jeg naturligvis forsto at hun var det. Men innlegget var fullt av uhøytidelig alvor av en som så ut til å være så realistisk at hun tenkte "jaja, sånn kan det gå, og livet går videre uansett", hele tiden med en artig snert.

Det var liksom ikke noe "stakkars meg" i det innlegget, i motsetning til hvordan en dramadronning ville gjort det.

Altså: Sånn jeg definerer en dramadronning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...